جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 خرداد 1397     
ایجاد گذر کتاب در قلب فرهنگی پایتخت

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،شهردار منطقه 6 از تعاملات صورت گرفته با ناشران خیابان کریم خان خبر داد و گفت: با توجه به پیشنهادی که ناشران داشتند و به منظور افزایش سرانه کتاب خوانی مردم راه اندازی گذر کتاب درخیابان کریم خان در دستور کار قرار گرفت.

عظیم بابایی توضیح داد: در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب جلساتی با ناشران برگزار شد و با توجه به موقعیت فرهنگی منطقه و بر اساس تجربه ی ایام نوروز در بلوار کشاورز طرح برپایی گذر کتاب در این خیابان مطرح شد.
 
بابایی با اشاره به تجربه خوب منطقه در ایجاد گذر فرهنگی در بلوار کشاورز ادامه داد: پیش بینی می کنیم گذر کتاب نیز با حمایت خوب شهروندان کتاب دوست مواجه شود.
 
شهردار منطقه 6 با بیان اینکه منطقه 6 قلب فرهنگی پایتخت بوده و به واسطه حضور راسته های مختلف فرهنگی در آن می توان گذرهایی همچون گذر موسیقی نیز ایجاد کرد گفت: در حال حاضر با ناشرین محترم در حال بررسی چگونگی اجرای گذر کتاب هستیم و امیدوارم که سه ماه دوم سال جاری شاهد اجرایی شدن آن باشیم.
 
گفتنی است بسیاری از ناشران و کتاب فروشی های برتر کشور در  خیابان کریم خان فعالیت داشته و اعضای شورای شهر نیز نظر مثبتی نسبت به ایجاد گذر کتاب داشته اند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: