جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 12 خرداد 1397     
شهردار منطقه 15 اعلام کرد
آماده سازی پهنه تحویلی منطقه 15 درحرم مطهر حضرت امام خميني (ره)

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،پهنه تحویلی منطقه 15 درحرم مطهر حضرت امام خميني (ره) در آستانه بيست و نهمین سالگرد ارتحال امام (ره) آماده شد.

وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ضمن تسلیت فرارسیدن بیست نهمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران افزود: اقدامات مربوط به مناسب سازی محوطه و تامین رفاه حال زائرین در راستای میزبانی مطلوب از زائران حرم امام راحل در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) انجام شده است.
 
وی در ادامه با اشاره به اقدامات اجرایی حوزه خدمات شهری افزود: تمامی موارد شامل 237 هزار مترمربع رفت و روب و نظافت معابر، 189 هزار متر مربع آب پاشی معابر، هزار و 200کیلوگرم جمع آوری و حمل زباله و ضایعات، رفع خطر 20 نقطه نا ایمن، 12 هزار متر طول شستشوی جداول و 23 هزار متر مربع پاکسازی و نظافت باغچه ها و بهسازی فضای سبز را با 120 نیروی انسانی و بهره گیری از 30 دستگاه ماشین آلات انجام شده است. 
 
محمدی یادآور شد: با هدف هر چه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های بزرگداشت کلیه ماموریت ها با استقرار اکیپ های اجرایی و تجهیزات و امکانات مورد نیاز اجرا شده است و آماده استقبال از زائرین محترم هستیم.
 
شهردار منطقه در ادامه به برپایی پردیس فرهنگی امام خمینی (ره) و سبک زندگی در حرم مطهر امام راحل (ره) اشاره کرد و یادآور شد: این پردیس فرهنگی با 25 غرفه فرهنگی با مشارکت مناطق 2، 3، 7، 10 و 18 بر پا می شود.
 
محمدی به تشریح عنوان غرفه ها ی پردیس فرهنگی پرداخت و گفت: رادیو نمایشگاه، قصه گویی برای کودکان با رویکرد امام و کودکان، نقاشی، قرآن بخوانیم جایزه بگیریم، بازی قرآنی، خدمات زائران و نمازخانه، خلاقیت و بازی علمی، مشاوره های دینی و خانوادگی، تغذیه اسلامی، ازدواج و همسریابی، عکس یادگاری، نگار گذر سبک زندگی امام راحل(ره)، ، نگار گذر مکتب امام راحل(ره)، چاپ و توزیع سبک زندگی امام، ریحانه بهشتی و نمایشگاه کتاب امام (ره) در قالب اندیشه ایشان از جمله آن است. 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: