جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 10 خرداد 1397     
کیفیت هوای تهران در 10 خرداد سالم است

به گزارش اخبار کلان شهرها تهرانی نیوز،حسین شهبازی مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: در حال حاضر وضعیت کیفی هوای تهران با شاخص 88 در شرایط سالم قرار دارد.

وی ادامه داد: طبق نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، طی روز جاری وزش باد شدید سبب خیزش گرد و خاک و افزایش موقتی غلظت ذرات معلق خواهد شد. با تداوم این شرایط جوی در روز جمعه، وزش باد نسبتا شدید (بزرگی بین 5 تا 8 متر بر ثانیه) و بارش باران در بعدازظهر پیش‌بینی می‌شود.
 
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش میزان ناپایداری جوی در روز جاری (پنجشنبه 10 خرداد) است و در برخی ساعات وزش باد شدید (با بزرگی بالاتر از 8 متر بر ثانیه) از سمت نواحی غربی و بارش باران انتظار می‌رود.
 
به گفته شهبازی بر این اساس انتظار می‌رود تا روز جمعه با وجود احتمال افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در اثر وزش باد، وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق پایتخت نسبت به روز جاری در شرایط بهتری قرار گیرد.
 
این کارشناس شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان اظهار کرد: تا روز پایانی هفته تغییر محسوسی در دمای تهران مشاهده نخواهد شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: