جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 9 خرداد 1397     
مشاجره لاریجانی و کواکبیان بر سر ریاست مجلس

خبرگزاری فارس: مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس در نشست علنی امروز پارلمان طی تذکر شفاهی خطاب به لاریجانی اظهار داشت: آقای لاریجانی! هر چند که شما رئیس مجلس شدید و ما به شما تبریک می‌گوییم. ارادت ما به شما هم قطعی شده است.

وی افزود:، اما نباید آقای حاجی‌بابایی پشت تریبون مجلس تبلیغ می‌کرد.
 
بر اساس این گزارش لاریجانی خطاب به کواکبیان گفت: ما هم امیدواریم که اخطار‌های شما از این به بعد بر اساس آئین‌نامه باشد چرا که هیچ اشکال قانونی برای انصراف آقای حاجی‌بابایی وجود نداشت.
 
در این هنگام کواکبیان خطاب به لاریجانی عنوان کرد:، اما ما دیدیم که آقای حاجی‌بابایی به نفع شما کنار کشیدند و این را هم اعلام کرد. در هر صورت ما این را پذیرفتیم.
 
لاریجانی در پاسخ به وی گفت: اینکه شما بپذیرید قبول کنید یا نکنید برای ما مهم نیست که کواکبیان در پاسخ به وی گفت: همین رفتار و اخلاق‌تان بد است.
 
کواکبیان ادامه داد: در هر صورت آقای حاجی‌بابایی نباید از تریبون مجلس تبلیغ می‌کرد هر چند ما معتقدیم اصلاح‌طلبان پیروز هستند چرا که رای‌شان به کاندیدای مورد نظر خود از ۱۰۵ به ۱۲۳ افزایش یافت.
 
عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه عنوان کرد: ما معتقدیم اخلاق خوب برای آینده مجلس خوب است. امیدواریم شما از این به بعد فرز استیکر (اولین سخنگو) ما باشید. خیلی هم رئیس نباشید.
 
لاریجانی در پایان گفت:‌شما به اصل ۴۰ قانون اساسی استناد کردید در حالی که اعمال حق فردی نباید منجر به اضرار غیر شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: