جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 8 خرداد 1397     
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروي تهران و حومه گفت:
خدمات رسانی رایگان متروي تهران در سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروي تهران و حومه از ارائه خدمات ویژه به شرکت‌کنندگان در مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شب‌های قدر خبر داد.

فرنوش نوبخت باتوجه به تقارن مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با اولین شب قدر و مراجعه شهروندان به حسینیه‌ها و اماکن زیارتی برای مراسم احیا گفت: متروي تهران و حومه از شامگاه روز يكشنبه 13 خردادماه 97 خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند و به این منظور سرویس‌دهی شبانه در خطوط 1،2،3 و 4 متروي تهران از ساعت 23 تا 5:30 صبح روزبعد (دوشنبه 14 خردادماه 97)، با فاصله هر 30 دقیقه يك قطار انجام خواهد شد.

وی با اشاره سرویس‌دهی رایگان متروي تهران در روز ۱۴ خرداد همزمان با برگزاري مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: شهروندان و زائران می‌توانند از ساعت 5:30 دقيقه صبح تا پایان مراسم در تمامی ایستگاه‌های خطوط یک، دو، سه، چهار و پنج متروي تهران و حومه به‌صورت رایگان تردد کنند.

وي افزود: به‌منظور رفاه حال شهروندان و زائران، فاصله حرکت قطارهای خط یک متروي تهران در روز دوشنبه 14 خردادماه 97 از ساعت 15 تا 20 از هفت دقيقه به چهار دقیقه کاهش می‌یابد.

 

 

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروي تهران و حومه همچنين از كاهش فاصله حركت قطارها در ساير خطوط متروي تهران و حومه در روز 14 خردادماه 97 خبر داد و گفت: از ساعت 16 تا 20 فاصله حركت قطارها در خط دو از 7 دقيقه به 6 دقيقه، خط سه از 12 دقيقه به 10 دقيقه و در خط 4 از هشت دقيقه به 7 دقيقه می‌رسد.

 

 

وي خاطرنشان كرد: شركت بهره‌برداری متروي تهران و حومه آمادگی دارد تا در صورت نياز نسبت به اعزام قطارهای فوق‌العاده اقدام كند تا تمام مسافران پس از پایان مراسم بتوانند به‌راحتی با مترو از حرم مطهر امام خمینی (ره) به سمت مقاصد خود اعزام شوند.

 

 

مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه در ادامه با اشاره به خدمات رساني ويژه متروي تهران در ساير شب هاي قدر نيز گفت: همانند شب نوزدهم ماه مبارك رمضان، در شب هاي قدر 21 و 23 ماه مبارك رمضان سرويس دهي شبانه از ساعت 23 تا 5:30 صبح روز بعد در خطوط يك، دو، سه و چهار متروي تهران با فاصله هر 30 دقیقه يك قطار انجام مي شود.

 

 

لازم به ذکر است خط فرودگاه امام خميني (ره) در روز 14 خرداد به دليل برگزاري مراسم سالروز ارتحال بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران تعطیل است.

 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: