جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 5 خرداد 1397     
نونوار شدن 10 هزار مترمربع از فضاهای سبز شمال شرق تهران

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،شهردار منطقه چهار تهران از بازپیرایی فضاهای سبز شهری، باغچه ها، رفیوژها، حاشیه بزرگراه ها و بوستان ها در فضایی به مساحت 10 هزار مترمربع در منطقه خبر داد.

سیدعلیرضا حسینی گفت: در آستانه فصل گرم سال و تعطیلی مدارس و استفاده هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان از فضاهای بوستانی و به منظور سلامتی و آراستگی هرچه بیشتر محلات بیست گانه منطقه چهار اقدامات ویژه با اولویت فضاهای سبز و المان های بوستانی در دستور کار قرار گرفت.
 
وی در ادامه گفت: در این راستا 10 هزار مترمربع از بوستان ها و باغچه های محلات تهرانپارس، حسین آباد، شیان، جوادیه، مبارک آباد، ولیعصر(عج)، علم و صنعت و ..... بازپیرایی شد.
 
حسینی در این باره افزود: در این طرح گونه های مختلف گیاهی که نسبت به آلودگی هوا و کمبود آب مقاوم هستند، از جمله پیراکانتا، زرشک، یاس هلندی و ... به سرانه فضای سبز اضافه شدند.
 
شهردار منطقه چهار در پایان با اشاره به نزدیک شدن فصل تعطیلی مدارس و استفاده بیشتر کودکان از فضاهای بازی بوستان ها گفت: در ادامه این عملیات بوستان های جنگلی یاس فاطمی، بوستان جهان پناه و بوستان پلیس با نصب و مرمت مجموعه های بازی برای کودکان تجهیز شد که این عملیات در سایر بوستان های منطقه نیز اجرا خواهد شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: