جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 آذر 1393     
پيشرفت صد درصدي ساخت تونل در نيمه شمالي خط 3 مترو

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز ،مدير عامل شركت راه اهن شهري تهران و حومه (مترو) گفت: درحال حاضر در ساخت تونل صد درصد درصد و در بخش ريل گذاري نيزبا 65 درصدپيشرفت همراه بوديم.

 هابيل درويشي  مدير عامل شركت راه اهن شهري تهران و حومه (مترو) ،با اعلام اینکه این پروژه به عنوان بزرگ ترین پروژه سال دقیقاً مطابق با برنامه زمانبندی در حال پیشرفت است، تصریح کرد: ریل گذاري خط نيزبا 65 درصد پيشرفت با سرعت خوبي  در حال انجام است .

وی با اشاره به این که معمولاً در ساخت پروژه های مترو مراحل لاینینگ، ریل گذاری و نازک کاری ایستگاهها و ... به ترتیب انجام می گیرد، افزود: امروز در پروژه 17 کیلومتری نیمه شمالی خط سه همه مراحل یاد شده همزمان در حال انجام است و کارگاه های مترو در زیر پوسته شهر تهران به معنای واقعی کلمه به مرکزی برای معرفی عینی و دقیق مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی مبدل شده است.

درويشي با اشاره به اينكه به همت جهادی کارگران و مهندسان ايراني برای اولین بار در طول تاریخ ساخت مترو کشور و تهران، حدود 400مترو لاینینگ شامل(خاکبرداری به قطر تونل-حفاظ موقت-عایق کاری-آرماتوربندی-قالب-بتون ریزی)برای بهره برداری  در بخش به ثبت رسیدخاطرنشان كرد: حجم متراکم عملیات عمرانی در این بخش از مترو در طول تاریخ ساخت مترو در کشور و تهران کم نظیر بوده است

وي با تاكيد بر اينكه براي اولين بار سفارش پله برقي ايستگاههاي در حال ساخت نيز همزمان داده شده و پله هاي ايستگاه A3 رسيده و همزمان با كار نازك كاري در حال نصب است خاطرنشان كرد: ما بقي پله هاي برقي نيز در حال حمل به كشور است.

مدير عامل شركت راه اهن شهري تهران و حومه گفت: در تلاشیم تا نیمه شمالی خط 3 مترو تهران را با حداكثر توان تکمیل و آماده بهره برداری کنیم تا شمال شرقی تهران به جنوب غربی از طریق این خط متصل شود و شهروندان بتوانند تا شهرک قائم را با مترو سفر کنند.  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: