جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 فروردين 1393     
برقراری نظم و انضباط با فرهنگ­ سازی و هوشمندسازی ترافیک

به گزارش شهرداری نیوز  ، معاون شهردار تهران با قدردانی از کار و تلاش شبانه­روزی پلیس راهور، از تغییر و تحولات تهران در سال 92 به عنوانکارهایی بسیار بزرگ نام برد و گفت: برقراری نظم و انضباط در کلان شهر تهران با 700 کیلومتر مربع وسعت، 4 هزار کیلومتر خیابان، 12 میلیون جمعیت در ساعات روز و نیز تردد روزانه میلیون­ها دستگاه وسیله نقلیه کار بسیار دشواری است.

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله­العالی) در دیدار با شهردار محترم تهران و مدیران شهری افزود: مجاهدت­های خستگی­­ ناپذیر پلیس راهور و مدیریت شهری در جهت خدمت به مردم و تأمین آرامش و ایمنی آن­ها را می­توان از مصادیق مدیریت جهادی دانست.

وی با بیان این که نوع نگاه حاکم بر مدیریت شهری با تدبیر شهردار محترم تهران از جنس مدیریت جهادی است، تأکید کرد: مدیریت جهادی برای مسئولان شهر تهران به یک فرهنگ تبدیل شده و با اعتقاد و باور به این نوع از مدیریت به عنوان رمز موفقیت مدیریت شهری، خود را مدیون ومرهون کار و تلاش جهادی می­دانیم.

 

برقراری نظم و انضباط با فرهنگ­ سازی و هوشمندسازی ترافیک

 

معاون شهردار تهران با اشاره به این که هیچ کدام از نهادهای نظام جزیره مستقل نیستند، بلکه به عنوان اجزای یک پیکره واحد و در قالب یک تیم مشترک در یک زمین بازی می­کنند، تصریح کرد: همکاری مدیریت شهری و پلیس راهور نیز بر این اساس و با این نگاه تعریف شده و در واقع همراهی پلیس راهور به پروژه­های زیرساختی شهر در حوزه ترافیک، اعتبار بخشیده است.

مهندس تشکری هاشمی با بیان این که هوشمندسازی شهر یعنی همان چیزی که در حال حاضر در تونل­های شهری و بزرگراه طبقاتی صدر شاهد آن هستیم، شهر را به سمت و سوی برقراری نظم و انضباط ترافیکی پیش برده، گفت: متأسفانه رفتارهای   پر خطر برخی رانندگان وموتورسیکلت­سواران باعث شده تا در زمینه فرهنگ ترافیک وضعیت چندانخوبی نداشته باشیم.

وی در خاتمه با تأکید بر این که مصمم هستیم ترافیک شهر را هر چهقانونمندتر اداره و مدیریت کنیم، افزود: علاوه بر  فرهنگ­سازی در حوزه ترافیک به عنوان اقدامی مهم، پیش رفتن به سمت استفاده حداکثری از تکنولوژی و دانش روز دنیا   می­تواند به این موضوع کمک کند، ضمن این که توسعه حمل و نقل عمومی نیز می­تواند در موضوع مذکور تاثیر داشته باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: