جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 آذر 1393     
توسعه و گسترش همکاری مدیریت شهری منقطه 10 با بیمارستان‌های خصوصی

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 10 از گسترش و توسعه همکاری مدیریت شهری منطقه با بیمارستان‌های خصوصی خبرداد.

 محمد ابراهیم ملاصالحی ، دبیرو جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 10 با اعلام این خبر گفت: ستاد مدیریت بحران منطقه با هدف انجام اقدمات پیشگیرانه در مواجهه با بحران‌های طبیعی و غیر طبیعی ، همکاری متقابل در زمان وقوع بحران و استفاده از امکانات و پتانسیل‌های موجود برای امکان خدمات رسانی به شهروندان در زمان بحران اقدام به انعقاد تفاهم نامه همکاری با بیمارستان‌های خصوصی سطح منطقه می کند.

وی با بیان اینکه این منطقه به دلیل تراکم جمعیتی و بافت فرسوده در هنگام بروز بحران نیازمند امداد رسانی سریع است و انعقاد این تفاهم نامه‌ها می توان گامی مؤثر در کاهش مشکلات در مواقع بحرانی باشد افزود: بر همین اساس تفاهم نامه همکاری بین ستاد مدیریت بحران و بیمارستان‌های آزادی ، میمنت ، شهریار، بابک ، اقبال و درمانگاه یادگار امام منعقد می شود.

ملا صالحی هدف از انعقاد این تفاهم نامه را گسترش همکاری‌های بین شهرداری منطقه و این بیمارستان‌ها بر شمرد و تصریح کرد:با امضای این تفاهم نامه، طرفین برای اتقای کیفی و کمی ظرفیت‌ها و توانایی‌های منطقه در رویا رویی با سطوح مختلف بحران آماده و با توجه به موفعیت جغرافیایی منطقه تلاش خواهند نمود تا با همکاری مطلوب و هدفمند در زمینه آماده سازی  نیروها و تجهیزات برای پیشگیری و مقابله با اثرات مخرب حوادث گام بردارند.

وی خاطر نشان کرد: این تفاهم نامه‌ها در راستای فعالیت‌های مشترک بر اساس موارد تعیین شده و تقویت امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی منعقد شده و با امضای آن طرفین متعهد به انجام خدمات مورد نیاز در زمینه مدیریت بحران و برگزاری دوره‌های آموزشی و انواع مانور می شوند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: