جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 ارديبهشت 1397     
افتتاح بزرگترین کارخانه تولید کیسه خون در ایران

خبرگزاری میزان: پیش از ظهر امروز بزرگترین کارخانه تولید کیسه خافتتاح کارخانهن با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ایران افتتاح شد.

وزیر بهداشت در مراسم افتتاح بزرگترین کارخانه تولید کیسه خون در خاورمیانه گفت: کارخانه تولید کیسه خون با همکاری و سرمایه گذاری یک شرکت فرانسوی ساخته شده که با تولید سالانه ده میلیون کیسه خون برای ۴۰۰ متخصص ایرانی و ۵۰ متخصص فرانسوی اشتغال زایی کرده است.
 
سید حسن قاضی زاده هاشمی در این مراسم در سخنانی اظهار کرد: برنامه ریزی کنونی برای فعالیت این کارخانه تولید ده میلیون کیسه خون در سال است و امیدواریم علاوه بر تامین نیاز‌های داخل بتوانیم با همت کلیه اعضا شروع به صادرات این محصول درمانی در کشور‌های اروپایی و آمریکایی کنیم، چرا که کیسه خون از متقاضیان بسیاری برخوردار است و قطعا از این محصول ایرانی استقبال خوبی به عمل خواهد آمد.
 
وی بیان داشت: خط تولید کیسه خون از امروز شروع به فعالیت کرده و با تمام قدرت پیش خواهد رفت.
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطر نشان کرد: حمایت از کالای ایرانی و تولیدات داخلی نیازمند فراهم سازی ابزار‌های لازم است؛ بنابراین راه اندازی کارخانه کیسه خون در ایران به عنوان بزرگترین کارخانه این محصول درمانی در خاورمیانه از اهمیت بسیاری برخوردار است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: