جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 آذر 1393     
کتاب های عاشورایی حسینی در جنوب غرب پایتخت رونمایی می‌شود

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،مدیر اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18، از رونمایی کتاب‌های عاشورای حسینی در این منطقه خبر داد.

 رحیم محمدنژاد مدیر اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 گفت: رونمایی کتاب‌های عاشورای حسینی و تجلیل از نویسندگان مذهبی در محلات 16 گانه منطقه 18 در دستور کار اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور تجلیل از نویسندگان کتاب های مذهبی ، عاشورایی،‌امام حسین(ع)، اهل بیت (ع) ترویج فرهنگ کتابخوانی، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.

محمدنژاد اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره اجتماعی و فرهنگی، اداره مشارکت‌های اجتماعی، اداره امور کتابخانه‌ةا، شهرداری نواحی 7 گانه و سراهای محلات 16 گانه منطقه 18 مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: رونمایی از کتاب‌های عاشورای حسینی در محلات 16 گانه منطقه 18، رونمایی از کتاب می خواهم با تو حرف بزنم با موضوع محرم و واقعه کربلا ، برگزاری مراسم تجلیل از نویسنده می خواهم با تو حرف بزنم با حضور مصطفی رحماندوست نویسنده آثار کودک و نوجوانان از اقدامات اجرایی این طرح است.

محمدنژاد خاطر نشان کرد: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی حقوق شهروندی، توزیع اقلام آموزشی و پکیج‌های فرهنگی و آموزشی، برگزاری تورهای گردشگری برگزاری مسابقه‌های اجتماعی، آموزشی ، علمی، فرهنگی، ورزشی و ... از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: