جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 آذر 1393     
تشکیل کمیته زمین پاک در منطقه 12

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12، از تشکیل کمیته زمین پاک و اجرای این طرح در منطقه خبر داد.

 محمد باصری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 گفت: اجرای طرح زمین پاک و تشکیل کمیته و کارگروه  کاهش تولید پسماند با همکاری معاونت امور شهری و مسئولان آموزش مدیریت پسماند شهر تهران در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور تحولات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، اصلاح الگوی مصرف،کاهش تولید پسماندهای شهری و تفکیک در مبدا ارتقای استانداردهای زندگی شهری و کاهش هزینه های جاری در منطقه 12 در دست اجرا است.

باصری اظهار داشت:در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره آموزش های شهروندی، معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه 12، سازمان مدیریت پسماند شهر  تهران مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح زمین پاک و تشکیل کمیته و کارگروه طرح کاهش تولید پسماند و تفکیک از مبدا، برگزاری همایش ها و کارگروه های آموزشی پیرامون موضوع های مدیریت پسماند، سلامت و محیط زیست با حضور کارشناسان آموزشی و شهروندان از اقدامات اجرایی این طرح است.

باصری خاطر نشان کرد: انجام تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی در مساجد، سراهای محلات و مدارس با محوریت کاهش تولید پسماند و تفکیک از مبدا، آموزش و جمع آوری آثار شهروندان پیرامون موضوع‌های مرتبط با طرح زمین پارک در سومین جشنواره آموزشی ترویجی مشکلات، ارائه آموزش‌های مستمر و هدفمند  از اقدامات دیگر شهرداری  منطقه 12 است.  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: