جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 22 ارديبهشت 1397     
تصمیم گیری ها در حوزه طرح ترافیک جدید نباید موجب نارضایتی و تبعیض میان خبرنگاران شود

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شوراي اسلامي در خصوص موج نارضایتی خبرنگاران از بی عدالتی شهرداری و عدم تخصیص طرح ترافیک و مشکلات به وجود آمده برای تهیه اخبار گفت برای اجرای طرح ترافیک جدید آنچنان که باید و شاید اطلاع رسانی صورت نگرفته است و در حال حاضر بسیاری از شهروندان از نحوه ورود و خروج از طرح ، محدوده طرح و نحوه اعمال هزینه های طرح بی اطلاع هستند.

علیرضا رحیمی اظهار داشت : در حال حاضر مجموعه گروه هایی که ممکن است مشمول معافیت از طرح شوند از جمله خبرنگاران و افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمتیه امداد دچار سردرگمی شده اند.
 
وی در ادامه افزود: علی رغم اینکه شهرداری سامانه ای را برای این منظور اعلام کرده است هنوز بسیاری از خبرنگاران اعلام نارضایتی می کنند همچنین افرادی که در سال های قبل مشمول دریافت طرح ترافیک بودند در این طرح با عدم صلاحیت مواجه هستند و مشمول دریافت طرح نیستند.
 
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شوراي اسلامي در ادامه افزود : با توجه به حساسیت کار رسانه و ضرورت تعامل رسانه ها با همه اجزای اجتماعی جامعه ایجاب می کند که رسانه ها در اولویت باشند، البته شاید امکان رسیدگی به همه رسانه ها وجود نداشته باشد اما شاهد هستیم که بخشی از خبرنگاران پارلمانی مشمول طرح هستند و بخشی دیگر نیستند.
 
وی خاطر نشان کرد : مجموعه تصمیم گیری ها در حوزه طرح ترافیک جدید نباید موجب نارضایتی و تبعیض میان شهروندان و خبرنگاران شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: