جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 ارديبهشت 1397     
مجلس به دنبال شفاف سازی موضوعات حوزه خودرو است
کاهش تعرفه خودروهای هیبریدی به تنهایی کافی نیست

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص کاهش تعرفه واردات خودرو اظهار داشت: با تلاش هایی که صورت گرفت تعرفه واردات خودروهای هیبریدی کاهش یافت اما کاهش تعرفه خودروهای هیبریدی به تنهایی کافی نیست و همزمان با ارائه طرح ساماندهی بازار خودرو در کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی موضوع کاهش تعرفه ها نیز بررسی خواهد شد.

 
سعید باستانی گفت : امیدواریم بتوانیم موضوعات حوزه خودرو شامل حقوق خودروسازان و قطعه سازان داخلی ، حقوق مردم به عنوان مصرف کنندگان همچنین حوزه های کیفی ، ایمنی ، فنی و آلایندگی خودروها را شفاف سازی نماییم.
 
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه با توجه به افزایش و نوسانات نرخ ارز و تاثیر آن بر قیمت قطعه و خودرو تصریح کرد : طبق قول وزیر صنعت معدن و تجارت همچنین وزیر اقتصاد قرار بر این نبوده است که ارز مورد نیاز قطعه سازان و خودروسازان افزایش یابد بلکه قرار بود دولت ارز مورد نیاز آنها را تامین نماید.
 
وی در ادامه افزود : در نتیجه چنانچه قطعه سازان و خودروسازان ارز با قیمت مصوب دریافت نمایند نباید با افزایش قیمت ارز قیمت خودرو و قطعه افزایش یابد و با عدم افزایش قیمت خودرو و قطعه مشکلی برای قطعه سازان و خودروسازان پیش نخواهد آمد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: