جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 15 آذر 1393     
«جبهه النصره» لبنان را تهدید کرد

تسنیم: گروه تروریستی- تکفیری «جبهه النصره»، شامگاه جمعه در بیانیه‌ای از اعدام یک نظامی ربوده شده دیگر لبنانی خبر داده و تهدید کرد درصورت عدم آزادی زنان سرکرده «داعش» توسط لبنان، یک نظامی دیگر را اعدام می‌کند.

به گزارش «الشرق الاوسط»، گروه تروریستی «جبهه النصره» در بیانیه‌ای که توسط رسانه‌های لبنانی بازنشر شد، اعلام کرد «علی البزال» نظامی ربوده شده لبنانی را اعدام کرده است.

جبهه النصره با بیان اینکه اعدام علی البزال کمترین پاسخ به اقدامات ارتش لبنان (علیه تکفیری‌ها) است، تهدید کرد درصورتی‌که ارتش لبنان زنان ربوده شده این گروه را آزاد نکند، یک نظامی اسیر دیگر لبنانی را نیز اعدام می‌کند.

نام این اسیر دیگر لبنانی که جبهه النصره قصد اعدام او را دارد، در این بیانیه ذکر نشده است.

جبهه النصره در این بیانیه به ارتش لبنان به دلیل بازداشت زنان و کودکان تکفیری‌ حمله کرد.

ارتش لبنان «سجی الدلیمی» زن سابق «ابوبکر البغدادی» و دختر 9 ساله وی و نیز زن «انس شرکس» یکی از سرکرده‌های جبهه النصره را بازداشت کرده و همین اقدام خشم گروه‌های تندرو را برانگیخته است.

در همین راستا، شبکه تلویزیونی «او تی وی» لبنان گزارش داد «همسر فعلی سجی الدلیمی که فلسطینی است، راننده وی بوده و همراه وی بازداشت شده است.»

از سوی دیگر، شبکه خبری «اسکای نیوز» گزارش داد در پی اعلام اعدام یک نظامی اسیر لبنانی به دست جبهه النصره، جمعه شب نیروهای امنیتی لبنان به صورت گسترده در محله «البزالیه» در شهر بعلبک مستقر شدند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: