جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 ارديبهشت 1397     
آغاز فاز دوم پیرایش شهری میدان وحدت و میدان راه آهن

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،معاون خدمات شهری و محیط زسیت شهرداری منطقه 11 تهران گفت: با برگزاری مناقصه، فاز دوم پیرایش شهری میدان وحدت، میدان راه آهن و خیابان وحدت در 6 ماهه اول سال جاری آغاز خواهد شد. 

کورش خرد ضمن اعلام این خبر افزود: پس از بهره برداری از فاز اول پیرایش شهری میدان وحدت با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران، در فاز دوم ضلع غربی این میدان و ورودی بازارچه طرخانی پیرایش می شود.
 
خرد ادامه داد: پیرایش شهری میدان راه آهن و محیط پیرامونی این میدان نیز در دستور کار قرار دارد که پس از برگزاری مناقصه و مشخص شدن پیمانکار پروژه فاز دوم پیرایش این میدان آغاز خواهد شد.
 
وی همچنین فاز دوم پیرایش شهری خیابان وحدت تقاطع حافظ تا خیابان بهشت و از جمله زیرگذر حسن آباد را از دیگر پروژه های شهرداری منطقه 11 در حوزه پیرایش شهری عنوان کرد و گفت: در نیمه اول سال 97 هر سه محور وحدت،راه آهن و خیابان وحدت وارد فاز دوم و پایانی پیرایش شوند
 
گفتنی است یکسان سازی تابلوهای معرف تجاری ،حذف زوائد فیزیکی ،بهبود سیما و منظر شهری، تقویت و مرمت جداره های تاریخی از جمله اقداماتی است که در پیرایش شهری نسبت به انجام آن اقدام می شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: