جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: جمعه، 14 آذر 1393     
امروز جمهوری اسلامی یک قدرت بزرگ،‌تأثیرگذار و تصمیم‌گیر در منطقه است

به گزارش شهرداری نیوز ،شهردار تهران با تأکید بر اینکه آمریکا تنها زمانی می‌تواند به اهداف شوم خود در ارتباط با جمهوری اسلامی برسد که وحدت داخلی ما را برهم زند،‌ متذکر شد: کسانی که تربیت‌ شده انقلاب و اسلام هستند بیشتر در حوزه وحدت جامعه مسئولند، چراکه وحدت داخلی باید در همه زمینه‌ها حفظ شود.

 

محمدباقر قالیباف در اجتماع عظیم رزمندگان اسلام که با حضور فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در حسینیه جامعة‌الحسین مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی با عزت و سربلندی و با درایت‌ها و دقت‌نظرهای رهبری انقلاب در اوج اقتدار قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه دشمنان چه بخواهند و چه نخواهند امروز جمهوری اسلامی یک قدرت بزرگ،‌تأثیرگذار و تصمیم‌گیر در منطقه است، ادامه داد: همه ما حتی آنهایی که به هر دلیلی نمی‌خواهند تسلیم فرهنگ جهاد و شهادت بشوند به عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایمان دارند.

 

شهردار تهران با بیان اینکه استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار اگر قادر باشند دشمنان را حذف کنند، هرگز حاضر نیستند حتی یک دقیقه با آنها حرف بزنند، خاطرنشان کرد: امروز آمریکا ناگزیر است پای میز مذاکره با جمهوری اسلامی بنشیند، چراکه می‌داند راه دیگری جز این ندارد.

 

قالیباف تصریح کرد: این اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی به برکت فرهنگ دفاع مقدس، عاشورا و همچنین رشادت‌های شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس به وجود آمده است.

 

وی با بیان اینکه سنت‌های الهی تنها مربوط به امورات نظامی نیست، بلکه همه شئونات زندگی انسان را دربرمی‌گیرد، عنوان کرد:‌ باید بپذیریم که روزی دهنده خداوند بوده و چیزی که ما را به موفقیت می‌رساند و سلامت جامعه را تضمین می‌کند، رزق حلال است.

 

شهردار تهران بیان کرد:‌ همه مدیران در هر سطحی باید بدانند که حل مشکلات کشور در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی آن طرف آب و یا پای میز مذاکره نیست.

 

قالیباف با تأکید بر اینکه هرکس برای حل مشکلات کشور به بیرون نگاه داشته باشد محکوم به شکست است،‌ عنوان داشت: ما با دنیا حرف می‌زنیم، اما باید باور داشته باشیم که مشکلات کشور با نشستن پشت میز مذاکره حل نمی‌‌شود.

 

وی اضافه کرد: اولین و مهم‌ترین موضوعی که برای پیروزی نهایی جمهوری اسلامی در مقابله با دشمنان در اولویت قرار دارد، این است که باورمان شود که باید منطبق بر سنت‌های الهی حرکت کنیم.

 

شهردار تهران با تأکید بر اینکه آمریکا تنها زمانی می‌تواند به اهداف شوم خود در ارتباط با جمهوری اسلامی برسد که وحدت داخلی ما را برهم زند،‌ متذکر شد: کسانی که تربیت‌ شده انقلاب و اسلام هستند بیشتر در حوزه وحدت جامعه مسئولند، چراکه وحدت داخلی باید در همه زمینه‌ها حفظ شود.

 

قالیباف تأکید کرد: البته باید توجه داشت که وحدت در نظام جمهوری اسلامی حول ولایت فقیه موضوعیت دارد و باید در رفتارمان به گونه‌ای عمل کنیم که ولایت فقیه در رأس تمام امور قرار گیرد.

 

وی یادآور شد: باید اعتقاد داشته باشیم که پیشرفتی در این کشور می‌تواند ما را به عزت برساند که اساس آن درون‌زا باشد نه در خارج و برون کشور.

 

شهردار تهران در پایان با اشاره به مشکلات کشور، چنین توضیح داد: امروز در حوزه مسائل اقتصادی و اجتماعی همچون اعتیاد، اشتغال و سبک زندگی مشکلات جدی فراوانی داریم، اما شکست ما زمانی است که احساس کنیم نمی‌توانیم بر این مشکلات فائق آییم.

 



ggggggggggggggggggg.jpg

درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: