جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 8 ارديبهشت 1397     
روند نزولی سکه در بازار +نمودار

خبرگزاری میزان: بررسی هفتگی قیمت طلا نشان می‌دهد هر گرم طلا ۱۸ عیار هفته گذشته نوسان قیمت متعددی را به خود دید، به گونه‌ای که ابتدا هفته را با رقم ۱۷۰ هزار و ۹۵۶ تومان آغاز کرد، در دومین روز از هفته با کاهش قیمت به رقم ۱۶۹ هزار و ۴۵۵ تومان رسید، در ادامه همین روند در دوشنبه سومین روز از هفته به رقم ۱۶۹ هزار و ۲۲۴ تومان رسید که این رقم کمترین قیمت در طی هفته گذشته اعلام شده است.

پس از آن با افزایش قیمت قابل توجه به رقم ۱۷۱ هزار و ۳۲۵ تومان رسید، در روز‌های بعد تغییر آنچنانی قیمت نداشت و در رقم ۱۷۱ هزار و ۲۵۶ تومان خرید و فروش شد.

هر گرم طلا ۱۸ عیار در نهایت در آخرین روز از هفته به قیمت ۱۷۱ هزار و ۹۷۱ تومان مورد معامله قرار گرفت.

اختلاف قیمت اولین و آخرین روز هفته نشان دهنده افزایش هزار و ۱۵ تومانی هر گرم طلا ۱۸ عیار طی مدت هفته گذشته بوده است.
 
 

قیمت سکه بهار آزادی در اولین روز از هفته به رقم یک میلیون و ۷۷۰ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد، در دومین روز از هفته و با در پیش گرفتن روند نزولی در مبلغ یک میلیون و ۷۵۵ هزار و ۵۰۰ تومان خرید و فروش شد.

در روز دوشنبه و با ادامه روند نزولی، سکه بهار آزادی به قیمت یک میلیون و ۷۴۰ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت گذاری شد، در روز سه‌شنبه به قیمت یک میلیون و ۷۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد و با ادامه روند نزولی در روز چهارشنبه به ارزش یک میلیون و ۷۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت گذاری شد.

سکه بهار آزادی در آخرین روز از هفته به قیمت یک میلیون و ۷۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان خرید و فروش شد.

اختلاف قیمت سکه بهار آزادی در هفته گذشته نشان دهنده کاهش ۴۷ هزار تومانی قیمت آن در بازار بوده است.
 

روند تغییر قیمت سکه امامی در طول هفته گذشته نشان دهند کاهش قیمت بوده است.

سکه امامی در ابتدا هفته به قیمت یک میلیون و ۸۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته شد، در تاریخ دوم اردیبهشت ماه با کاهش قیمت به رقم یک میلیون و ۸۲۰ هزار تومان رسید.

پس از آن با ادامه افت قیمت، به بازه قیمتی یک میلیون و ۷۷۰ هزار تومان بازگشت، در روز چهارم اردیبهشت به ارزش یک میلیون و ۷۶۰ هزار تومان خرید و فروش شد، در روز چهارشنبه با ادامه روند نزولی به قیمت یک میلیون و ۷۴۷ هزار تومان افت کرد و در نهایت سکه امامی در روز پایانی هفته به قیمت‌های یک میلیون و ۷۶۷ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت.

اختلاف قیمت اولین و آخرین روز از هفته نشان دهنده کاهش ۶۸ هزار تومانی قیمت سکه امامی در بازار بوده است.
 
 
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: