جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 13 آذر 1393     
برگزاری کارگاه‌های طرح ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی در منطقه یک

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،مدیر اداره امور بانوان منطقه یک گفت: کارگاه‌های طرح ترویج سبک زندگی اسلامی_ایرانی در منطقه یک از آذر ماه شروع شده و تا دی ماه ادامه دارد.

مریم کوهی گفت: کارگاه‌های طرح ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی شامل برگزاری نشست‌های تخصصی و برگزاری دوره‌های تسهیل گری(بیان مشکلات بانوان در حوزه محیط زیست) در محلات 26 گانه منطقه یک در حال برگزاری است.

وی خاطر نشان کرد: کارگاه‌های ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی بانوان شهر تهران، توسعه الگوهای بومی و تطبیقی در زمینه ترویج سبک زندگی، افزایش مشارکت بانوان در سطح منطقه و اجرای برنامه‌هایی در جهت تقویت و ترویج الگوی مصرفی واستفاده بهینه از مواهب الهی و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی است. 

*برگزاری کارگاه آموزش‌های خانواده کنترل و مهار خشم در منطقه یک

کوهی در ادامه گفت: کارگاه آموزش‌های خانواده کنترل و مهار خشم در راستای طرح مقابله، کنترل و کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی محلات 26 گانه منطقه یک در حال برگزاری است. 

وی خاطر نشان کرد: این کارگاه‌ها شامل 4 جلسه آموزشی در هر محله است که از آذر ماه شروع شده و تا  دی ادامه داد و اهداف این کارگاه‌ها شامل افزایش توانایی افراد برای مقابله با ناسازگاری و مشکلات زندگی، ارتقای اخلاق و رفتار شهروندی، افزایش احساس مسئولیت افراد به یکدیگر است. 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: