جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1397     
آغاز به کار 80 ایستگاه ورزش در بوستان های شمال شرق تهران

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز:شهردار منطقه 4 تهران گفت: با نواختن زنگ تحرک در بوستان پلیس، ایستگاه های فعالیت بدنی منطقه 4 در 80 بوستان آغاز به کار می کنند.

 
سید علیرضا حسینی با بیان اینکه ایجاد شادی و شور و نشاط در میان شهروندان از اولویت های مهم سال جاری خواهد بود گفت: به منظور ایجاد فضای مفرح و شاد در بین خانواده ها و افزایش سلامت جسمی و روانی شهروندان، در سال جاری با اجرای برنامه های سلامت محور بوستان های منطقه 4 میزبان عموم شهروندان خواهند بود.
 
وی افزود: با به صدا درآمدن زنگ تحرک ایستگاه های فعالیت بدنی در بوستان پلیس منطقه 4 ، به طور رسمی فعالیت های ورزشی در بوستان های منتخب آغاز به کار می کنند.
 
وی با تاکید به نقش ورزش همگانی در افزایش مشارکت شهروندان افزود: ایستگاه های فعالیت بدنی با هدف افزایش سطح مشارکت ،نشاط و شادابی شهروندان و با ایجاد فضای ایمن و مناسب برای ورزش و به منظور غنی سازی اوقات فراغت ارتقاء روحیه و سطح سلامت میزبان شهروندان منطقه خواهند بود.
 
شهردار منطقه در ادامه گفت: ایستگاه های فعالیت بدنی در 80 بوستان‌ و مجموعه‌های ورزشی سطح منطقه بین ساعت ۷ تا 9صبح هر روز باحضور مربیان مجرب خانم و آقا به صورت رایگان میزبان شهروندان هستند.
 
گفتنی است این مراسم با حضور شهردار منطقه 4، مدیران ورزشی شهرداری تهران، نمایندگان فدراسیون ورزشی و جمع کثیری از ورزشکاران شمال شرق تهران پنج شنبه 6 اردیبهشت دربوستان پلیس برگزار می شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: