جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 2 ارديبهشت 1397     
برگزاری بیش از 1000 نفر ساعت کارگاه آموزشی زمین پاک در منطقه 4

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز: شهردار منطقه 4 تهران از برگزاری ویژه برنامه های هفته زمین پاک در منطقه چهار خبر داد و گفت: همزمان با هفته زمین پاک یکهزار نفر ساعت کارگاه آموزشی در سطح منطقه برگزار می شود.

سیدعلیرضا حسینی با اعلام این مطلب افزود: به منظور مشارکت دهی شهروندان در پاکسازی محیط شهری ویژه برنامه های هفته زمین پاک و نگهداشت این میراث الهی از تاریخ دوم الی هشتم اردیبهشت ماه با همکاری اداره محیط زیست و اداره پسماند در سطح منطقه اجرا می شود.
 
 وی افزود:  برپایی غرفه های آموزشی در ایستگاه های مترو، سرای محلات و میادین میوه و تره بار، برگزاری کارگاه های آموزشی در سرای محلات، شعب کلینیک گل و گیاه، مدارس، بوستان ها و مساجد از جمله برنامه های هفته پاک  است.
 
شهردار منطقه چهار با اشاره به برنامه ها و مسابقات آموزشی در این هفته افزود: در هفته زمین پاک مسابقه کتابخوانی با عنوان "100 راه برای نجات زمین " در مدارس منتخب منطقه برگزار می شود.
 
وی افزود: علاقمندان شرکت در مسابقات کتابخانی هوای پاک  بر اساس محتویات آموزشی در خصوص بهبود محیط زیست و زمین پاک می توانند راهکار ها و رویکردهای خود را به شهرداری منطقه چهار ارائه کنند.
 
حسینی با اشاره به دیگر اقدامات هفته زمین پاک گفت: پاکسازی بوستان های منتخب با همکاری شهروندان، برگزاری همایش های آموزشی با محوریت کاهش و تفکیک پسماندها برای داشتن شهری سلامت و زمین پاک، برگزاری جشنواره های محله ای در سطح محلات بیست گانه و برگزاری مراسم راهپیمایی دانش آموزان با حمل شعارهایی در رابطه با زمین پاک از دیگر اقدامات در این هفته است.
 
وی در ادامه ابراز امیدواری کرد: امید است با برگزاری برنامه های آموزشی خدماتی بتوانیم در مسیر آگاه سازی شهروندان به خصوص دانش آموزان و نسل جوان در حمایت و حفاظت بیشتر از شهر، محیط زیست و زمین پاک قدم برداشته تا زمین و آسمانی پاک و سلامت برای آیندگان به ارث بگذاریم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: