جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 27 فروردين 1397     
تکمیل 2 پروژه شرکت خاکریزآب در نیمه نخست سال 97

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز: مدیرعامل شرکت خاکریزآب از تلاش برای تکمیل 2 پروژه مهم جمع آوری و هدایت آب های سطحی شهر تهران طی نیمه نخست سال جاری خبر داد.
 
علیرضا یعقوبی با بیان آنکه پروژه احداث کانال کمکی سرخه حصار حدفاصل میدان بسیج تا پل دولت آباد در حال اجرای مراحل نهایی عملیات عمرانی است، از تلاش برای بهره برداری از این پروژه طی 3 ماه نخست سال 1397 خبر داد و گفت: کانال کمکی سرخه حصار حدفاصل میدان بسیج تا پل دولت آباد، کانالی به طول 2342 متر در ادامه تونل کمکی کانال ابوذر است و هدف از اجرای آن، افزایش ظرفیت کانال قدیمی سرخه حصار به عنوان یکی از مهمترین مجاری عبور آب های سطحی  شهر تهران می باشد.با توجه به اتمام عملیات احداث کانال کمکی سرخه حصار در محدوده منطقه 20، تکمیل بخش حدفاصل میدان بسیج تا پل دولت آباد در محدوده منطقه 15، گام نهایی در جهت رفع گلوگاه های مسیر کانال سرخه حصار به شمار می‌آید.
 
وی همچنین ساماندهی بستر رودخانه کن در محل تقاطع با آزادراه تهران- کرج را از دیگر پروژه های رو به اتمام شرکت خاکریزآب ذکر و اضافه کرد در حالی که ساماندهی و بازسازی کامل بستر دهانه‌های غربی و میانی رودخانه کن در تقاطع آزادراه تهران- کرج به اتمام رسیده است، عملیات عمرانی به منظور تکمیل مستحدثات دهانه شرقی شامل 2 حوضچه تعدیل سیلاب و سازه های سرریز ادامه دارد و پیش بینی می شود اقدامات باقی مانده در 3 ماهه دوم سال جاری به اتمام برسد. 
 
گفتنی است با اجرای پروژه ساماندهی بستر رودخانه کن در محل تقاطع با آزادراه تهران- کرج، جریان آب رودخانه در بخش جنوب غرب بوستان ارم منظم شده و از آب شستگی پایه های پل تقاطع مذکور پیشگیری شده است. هدایت ایمن سیلاب از دیگر اهداف طرح مذکور است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: