جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 22 فروردين 1397     
اتمام پروژه مذهبی، فرهنگی و ورزشی امامزاده قاضی الصابر(ع)

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز: معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 از اتمام و تحویل صحن اصلی پروژه مذهبی، فرهنگی و ورزشی امامزاده قاضی الصابر(ع) خبر داد. امیرهوشنگ گل محمدی معاون فنی و عمران با اعلام این مطلب گفت: پروژه مذهبی، فرهنگی و ورزشی امامزاده قاضی الصابر(ع) در پنج طبقه به متراژ 5250 متر مربع احداث شده که شامل شبستان، دارالقرآن، بسیج، کتابخانه، سالن همایش، اتاق انتظار، پارکینگ، آشپزخانه و سالن ورزشی، استخر و سونا قرار دارد.

 
وی ابراز داشت: شبستان این مجموعه در متراژی بالغ بر یکهزار و 770 متر مربع ساخته شده و همچنین برای افزایش سرانه مطالعه مراجعه کنندگان نیز کتابخانه ای در این مکان پیش بینی شده است.
 
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 توضیحاتی درخصوص کتابخانه شبستان داد و افزود: بخشی از کتابهای این کتابخانه توسط فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه های الزهرا(س) و امام صادق(ع) اهداء شده و قسمت دیگری از کتابها شامل موضوعات اعتقادی، اخلاقی و آموزه های سیاسی است.
 
گل محمدی با بیان اینکه تاکنون 95 درصد این پروژه اجرا شده ادامه داد: بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که امام زادگان را قطب فرهنگی نامیدند و بدلیل فقر امکانات ورزشی، فرهنگی و مذهبی در ده ونک، مجموعه ای شامل امکانات مذهبی، فرهنگی و ورزشی جنب امامزاده قاضی الصابر(ع) در نظر گرفته شده است که طی ماه آتی عملیات اجرایی آن به پایان رسیده و قابل بهره برداری می باشد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: