جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 12 آذر 1393     
ناکامی داعش در ترور وزیر کشور عراق

تسنیم: منابع عراقی از ناکام ماندن سوء قصد تروریستی تکفیری‌ها علیه محمد سالم الغبان و توصیه دبیر کل حزب الله برای مقابله با داعش خبر دادند.

به گزارش پایگاه النهرین، یک منبع امنیتی از ترور نافرجام محمد سالم الغبان در منطقه بلد در استان صلاح الدین خبر داد.

این منبع بیان کرد: تروریست های داعش هنگام بازگشت محمد سالم الغبان از سامراء برای بازدید از یگان های نظامی قصد داشتند وی را در منطقه بلد ترور کنند. در حادثه تروریستی یک افسر عراقی کشته شد.

شایان ذکر است که وزیر کشور عراق از یگان های نظامی در مناطق بلد و الاسحاقی و سامراء برای اطلاع از آخرین تحولات امنیتی دیدار کرده بود.

از سوی دیگر عباس المحمداوی دبیر کل حزب الله عراق از اعضای این گردان ها خواست که از حضور با یونیفرم نظامی در مناطق مسکونی و مناطق غیر آموزشی و رزمی خودداری کنند.وی افزود: افرادی که از این دستورات سرپیچی کنند به شدت مجازات خواهند شد.المحمداوی از نیروهای امنیتی خواست که نهایت هوشیاری را به کار گیرند تا تروریست های داعش با پوشش نظامی دست به اقدام تروریستی نزنند. ما از همه برادران مقاومت اسلامی و نیروهای مردمی می خواهیم که به توصیه ها توجه کنند. المحمدوای تاکید کرد: کسانی که قصد نبرد با داعش را دارند به جای این که در مناطق امن یونیفرم بپوشند بهتر است روانه صحنه های جنگ شوند.

 این در حالی است که منابع امنیتی از عملیات نیروهای امنیتی در منطقه الاسحاقی در هشتاد کیلومتری جنوب تکریت  خبر دادند و افزودند: در منطقه بلد در جنوب تکریت یک سرکرده داعش به هلاکت رسید. منابع امنیتی از هلاکت 20 داعشی در درگیری های نزدیک دانشگاه تکریت خبر دادند.در تپه های الحضر در جنوب تکریت ارتش و نیروهای مردمی عملیات نظامی برای پاکسازی این منطقه شروع کرده اند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: