جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 15 فروردين 1397     
حضور ۱۹۷ کاروان زیارتی در کربلا

بنا براعلام روابط عمومی مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، مدیر عامل ستاد معاینه فنی در پایان تاکید کرد: باتوجه به اعمال جریمه معاینه فنی به صورت مکانیزه توسط دوربین، شهروندان حتما مدت اعتبار معاینه فنی خود را کنترل  و برای مدیریت زمان مراجعه، 10 روز قبل از پایان اعتبار معاینه فنی به مراکز مراجعه کنند.

 
در حال حاضر تعداد ۷۲۲۸ زائر در قالب ۱۹۷ کاروان زیارتی در کربلا حضور دارند که در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۴ فروردین ماه وارد این شهر مقدس شده‌اند.
 
خبرگزاری فارس: عاشقان خاندان عصمت و طهارت (ع) از نقاط مختلف کشور اسلامی ایران برای عرض ارادت به ساحت مقدس امام علی (ع)، اباعبدالله الحسین (ع) و قمر بنی هاشم و ائمه مدفون در کاظمین و سامرا، در قالب کاروان‌های زیارتی در روزهای پایانی سال و ابتدای سال جدید وارد کشور عراق شده و می‌شوند.
 
این زائران که در قالب کاروان‌های مختلف از مرزهای هوایی یا زمینی به عراق مسافرت می‌کنند، 3 روز در نجف، 3 روز در کربلا و یک روز در کاظمین اسکان می‌یابند و خدماتی مانند اسکان، حمل و نقل، تغذیه و بهداشت دریافت می‌کنند.
 
اگرچه با توجه به تعطیلات نوروز تعداد زائران ایرانی در کربلا افزایش یافت، اما از روز گذشته شاهد کاهش تدریجی زائران هستیم به طوری که سه شنبه 14 فروردین ماه تعداد 53 کاروان وارد کربلا شدند، در حالی که روز یکشنبه 12 فروردین ماه 82 کاروان زیارتی وارد این شهر مقدس شده بودند.
 
در حال حاضر تعداد 7228 زائر در قالب 197 کاروان زیارتی در کربلا حضور دارند که در روزهای 12، 13 و 14 فروردین وارد این شهر مقدس شده‌اند و از امروز بر اساس تاریخ ورود، جای خود را به دیگر زائرانی می‌دهند که از نجف یا سامرا وارد می‌شوند.
 
همچنین روز گذشته تعداد 2310 زائر در قالب 67 کاروان شهر مقدس کربلا را به سمت سامرا، کاظمین و نجف اشرف ترک کردند تا اعمال زیارتی خود را در این شهرهای مقدس به انجام رسانند.
 
از 12 تا 14 فروردین ماه، تعداد 344 زائر شامل اساتید، دانشجویان و دانشگاهیان نیز در قالب 9 کاروان دانشجویی وارد کربلا شده‌اند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: