جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 12 آذر 1393     
عیادت معاون سیما از انوشیروان ارجمند

ایسنا: معاون سیما صبح امروز - چهارشنبه - به عیادت انوشیروان ارجمند رفت و دقایقی هم با رییس بیمارستان، دکتر اسدزاده ، صحبت کرد.

 

دکتر اسدزاده درباره وضعیت انوشیروان ارجمند توضیحاتی به پورمحمدی ارائه داد و گفت: «ایشان از چند روز پیش در بیمارستان بستری است و با دعای خیر مردم حالش رو به بهبودی است و امیدواریم که در روزهای آینده بهتر هم بشوند.»

 

در جریان این ملاقات فریدون شهبازیان (آهنگساز برجسته)، فرهاد قائمیان(بازیگر) و محمدرضا شفیعی(تهیه‌کننده) هم حضور داشتنند و معاون سیما را همراهی کردند و جویای حال این هنرمند پیشکسوت شدند.

 

پورمحمدی با برزو ارجمند، فرزند انوشیروان ارجمند هم دقایقی صحبت کرد و گفت که پدرش را از قبل از انقلاب و تئاترهایی که در مشهد روی صحنه می‌برده می شناسد و همان زمان ها بوده که با او آشنا شده است.

 

او اضافه کرد: انوشیروان ارجمند همیشه بین هنرمندان به سحرخیزی، پرکاری و پرتلاشی معروف بوده و نقش‌های ماندگاری که او ایفا کرده هیچ‌گاه از حافظه مردم پاک نخواهد شد.

 

برزو ارجمند پیش از این از مردم ایران خواسته بود تا برای بهبودی پدرش دعا کنند.

 

بر اساس این گزارش، اوایل هفته جاری انوشیروان ارجمند به بیمارستان منتقل و از همان زمان در آی‌سی‌یو بستری شد. این بازیگر سکته قلبی کرده بود که با تلاش پزشکان رگِ گرفته شده‌ی قلبش باز شد. اما به دلیل سابقه مشکل ریوی که داشت، همچنان در بیمارستان بستری است.

 

پیش از این محمد سرافراز، رییس سازمان صدا و سیما نیز پس از اطلاع از بستری شدن انوشیروان ارجمند در یکی از بیمارستان‌های تهران، مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما را مامور بررسی آخرین وضعیت درمانی او کرده بود.

 

انوشیروان ارجمند تاکنون در سریال‌هایی چون «مختارنامه»، «امام علی (ع)» و «روزی روزگاری» بازی کرده است. «دوئل»، «قاعده بازی»، «صبحانه‌ای برای دو نفر» و «محیا» نیز از کارهای این بازیگر پیشکسوت در حوزه سینماست.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: