جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 15 فروردين 1397     
جمع آوری 2هزار کیلوگرم پسماند خشک در جنوب تهران

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز: 2 هزار کیلوگرم پسماند خشک به همت اداره مدیریت پسماند منطقه در روز طبیعت از بوستانهای آزادگان، خلیج فارس و سه بوستان ناحیه 8 جمع آوری شد.

 
وحید رضا محمدی با اشاره به ویژه برنامه های فرهنگی- تفریحی روز طبیعت و اقامه نماز جماعت در بوستان های منطقه 15 گفت: اداره مدیریت پسماند منطقه در راستای دستیابی به اهداف طرح تفکیک از مبدا و به منظور ترویج فرهنگ تفکیک زباله خشک و تر و حفظ بوستان ها و فضای سبز با استقرار غرفه های اطلاع رسانی مدیریت پسماند در بوستان های آزادگان و خلیج فارس؛ علاوه بر ارائه آموزش های ویژه به شهروندان نسبت به برپایی غرفه نقاشی با اهدای جوایز، توزیع 2هزار بروشور آموزشی و 350 کیلوگرم کیسه تجزیه پذیر پسماند خشک در میان شهروندان و مسافران نوروزی اقدام کرد.
 
شهردار منطقه در ادامه افزود: نماز جماعت روز طبیعت در بوستان های ولیعصر(عج)، وفا در ناحیه یک، فدائیان اسلام در ناحیه 2، امیر کبیر، سرو و میرزاکوچک خان جنگلی در ناحیه 3، خلیج فارس، آزادگان، توسکا در ناحیه 4، فجر در ناحیه 5، والفجر در ناحیه 6 و بوستان گلسرخ جنب مقبره الشهدا در ناحیه 8 برپا شد.
 
محمدی با اشاره به برپایی غرفه گل و گیاه در بوستان خلیج فارس یادآور شد: در این ایستگاه برنامه هایی نظیر اهدا گلدان گل به جای تحویل سبزه، نقاشی کودکان بر روی پارچه و کاغذ، برگزای مسابقه کتابخوانی به دلیل همزمانی روز طبیعت با روز جهانی کتاب کودک، مشاوره و آموزش سبزه کاری، باغ شیشه ای، نگهداری و تکثیر گیاهان آپارتمانی، و اهدا جوایز و ... برای شهروندان اجرا شد. 
 
شهردار منطقه در پایان یادآور شد: در این روز همچنین شهروندان نسبت به رهاسازی ماهی های قرمز عید در حوضچه بوستانهای خلیج فارس و فدائیان اسلام منطقه اقدام کردند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: