جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 15 فروردين 1397     
پاسخگویی سامانه 137 منطقه 19به بیش از 33 هزار پیام

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانب نیوز:سامانه 137شهرداری منطقه 19 طی یک سال گذشته به 33 هزار و 696 مورد پیام ثبت شده در این سامانه پاسخ داده است.

 
مرتضی بنا مسئول سامانه 137 با اعلام این مطلب گفت: بیشترین پیام های ثبت شده در این سامانه طی یک سال اخیر در حوزه خدمات شهری با ثبت بیش از 24 هزار پیام در خصوص رسیدگی به وضعیت فضای سبز، رفع سد معبر، لایروبی و ... بوده که با ارجاع به حوزه مربوطه مرتفع شده است.
 
همچنین در سایر حوزه ها موضوعاتی همچون لکه گیری چاله های معابر،آسفالت و ساخت و ساز غیر مجاز در این سامانه ثبت شده است .
 
به گفته وی از جمله موضوعاتی که در تمامی نواحی بیشترین پیام های شهروندان و مشارکت بالای آنها را در پی داشته است با 5 هزارو 524 مورد پیام به نگهداشت درخت، بوستان، فضای سبز و جنگل اختصاص یافته است.
 
مسئول سامانه 137 منطقه اظهار داشت : حوزه خدمات شهری با ثبت بیش از 24 هزار پیام بیشترین آمار پیام های این سامانه را به خود اختصاص داده است. ضمن اینکه طی یکسال گذشته در حوزه فنی و عمرانی 4هزار و 583 مورد پیام ، در حوزه شهرسازی 3 هزار و 96 مورد پیام، در حوزه حمل و نقل و ترافیک 705 مورد پیام ، درحوزه اجرایی سامانه 137 هزار و ده مورد پیام بوده و کمترین درخواست شهروندان به حوزه اجتماعی و فرهنگی به 294 مورد پیام اختصاص دارد. 
 
  
مدیر سامانه 137 منطقه 19 خواستار مشارکت در شناسایی و رفع مشکلات منطقه شد و گفت: همکاری شهروندان در شناسایی مسائل و تسریع در رفع آنها گام مهمی در آبادانی منطقه و نیل به اهداف توسعه گرایانه شهرداری محسوب می شود.
 
گفتنی است در گذشته شماره 137 تنها راه ارتباطی شهروندان با این سامانه بود اما امروز راه های ارتباطی گسترده تری برای ارتباط با کارشناسان این سامانه شامل پایگاه اینترنتی به آدرس http://137.tehran.ir تعریف شده است که به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشکلات شهروندان و رفع آنها در اسرع وقت هستند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: