جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 فروردين 1397     
همزمان با سال جدید اجرا شد:
تونل نوری از میدان ونک تا بلوارمیرداماد

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز: معاونت امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 3 همزمان با سال جدید، خلاقیت زیبایی در نصب تونل های نوری از میدان ونک تا خیابان میرداماد انجام داده است.

 
عدالت امیرزاده با بیان این مطلب گفت: در راستای جلوه بخشی هرچه بیشتر به هویت ملی در ایام نوروز و همچنین وحدت بخشی در بین اقشار مختلف جامعه، المان های خاصی نظیر پرنده آزادی و تونل نوری بر فرار پل های سواره رو، درختان معابر اصلی و میدان ونک تا خیابان میرداماد نصب شده است.
 
وی با بیان اینکه در این تونل های نوری از لامپ های توپی 7 رنگ استفاده شده است ابراز داشت: در طراحی این تونل نوری، اقتباسی از بال پرندگان قابل مشاهده است.
 
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 3 در ادامه اظهار داشت: آذین بندی بلوار میرداماد و خیابان های شریعتی و  پاسداران، رنگ آمیزی دیوارهای بد منظر در بزرگراه شهید مدرس، ترسیم نقوش سه بعدی فرش گل بر روی پل ورودی پارک ملت، نصب المان های نوری در طرح های مختلف با اقتباس از طبیعت، نصب احجام در "پارک ملت، بزرگراه شهید مدرس و میدان مادر"، نورپردازی بر روی پل سه راه ضرابخانه از دیگر فعالیت های این حوزه برای ایجاد نشاط و زیبایی بصری در شهر است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: