جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 فروردين 1397     
50هزار گردشگر نوروزی در منطقه 15

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز: وحیدرضا محمدی شهردار منطقه 15 با اعلام مطلب فوق افزود: بیش از 50 هزار گردشگر نوروزامسال با مراجعه به ایستگاه های گردشگری اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کردند.

به گفته وی، 6 هزار و 500 بسته اطلاع رسانی گردشگری شامل نقشه گردشگری شهر تهران، کتابچه گردشگری و دیگر اقلام اطلاع رسانی مرتبط با اماکن گردشگری و 10 هزار بروشورآموزشی حفظ محیط زیست و کیسه زباله بین مسافران نوروزی مراجعه کننده به ایستگاه های اطلاع رسانی توزیع شد.
 
محمدی در ادامه با اشاره به واقع شدن منطقه در جنوبشرق تهران و همچنین تردد زائران امام هشتم از بزرگراه امام رضا(ع) گفت: مرکز اسکان مسافران نوروزی شهرداری منطقه نیز در بوستان آزادگان در ایام نوروز پذیرای 263 خانوار به تعداد هزار و 83 نفر بود و امکانات مورد نیاز پذیرایی از مسافران نظیر خدمات فرهنگی، تفریحی، ورزشی، بهداشتی و همچنین پزشکی، اورژانس، پذیرایی و ... در این مرکز به مسافران ارائه شد.
 
وی در ادامه به برپایی جشنواره نوروزگاه در کوشک امیرسلیمانی بوستان آزادگان که ستاد گردشگری منطقه 15 نیز بوده است اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این جشنواره تا 11 فروردین به مدت 9 شب میزبان 3 هزار و 200 شهروند و مسافر نوروزی بود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: