جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 8 فروردين 1397     
آماده سازی بوستان ملت برای روز طبیعت

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز: بوستان های ملت، شریعتی، بهشت مادران و طالقانی و سایر بوستان های شمال تهران از سوی شهرداری منطقه 3 برای روز طبیعت و پذیرایی از شهروندان آماده سازی شد.

 
عدالت امیرزاده معاون امور شهری و محیط زیست این منطقه از آماده سازی بوستان های این منطقه خبر داد و افزود: نظافت و آبیاری فضای سبز، آماده سازی نمازخانه ها، رنگ آمیزی و پاکسازی نیمکت ها و وسایل بدنسازی، بهسازی سرویس های بهداشتی و مبلمان های پارکی ، کنترل و رفع نواقص المان های شهری، تامین روشنایی فضای سبز و کاشت گل های لاله ،شب بو ، سینره و گلدان های طبقاتی در این بوستان ها، جلوه ی بصری آنها را در فصل بهار زیباتر از همیشه کرده است .
 
امیرزاده از سوی دیگر از استقرار عوامل اداره مدیریت پسماند در بوستان ملت خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان این اداره به شهروندان در خصوص اهمیت تفکیک پسماندها توضیح می دهند و کیسه های مخصوص پسماندهای خشک را بین آنها توزیع شد.
 
وی افزود: برای پیشگیری از حوادث غیر مترقبه اورژانس و آتش نشانی در بوستان های منطقه 3 مستقر هستند. 
 
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 3 از کاشت 135 هزار پیاز لاله در بوستان های ملت و 3 هزار پیاز لاله در بوستان شریعتی ،نصب فلاورباکس در بوستان ها و بلوار میرداماد را از اقداماتی عنوان کرد که به منظور استقبال از بهار از سوی اداره ی فضای سبز این منطقه اجرا شده است .
 
با هماهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 غرفه هایی با موضوعات ورزشی، فرهنگی قالب برنامه های پردیس فرهنگی نوروزگاه در روز طبیعت در بوستان ملت آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: