جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 12 آذر 1393     
تجهیز اتوبوس‌ها به اعلام ایستگاه بعدی

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی شهرداری تهران گفت:تا پایان سال تمام اتوبوس‌های تک کابینه و دو کابینه مجهز به اعلام ایستگاه بعدی در داخل اتوبوس خواهند شد.

پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در مراسم گرامی داشت روز جهانی معلولین که در مجتمع محبی برگزار شد گفت: حمل و نقل یکی از موضوعات مهمی است که باید در حوزه معلولین به آن توجه شود.

وی ادامه داد: سال 91 و پیش از آن اعضای شورای شهر با شهردار تهران جلسات متعددی را برگزار کردند تا شرایطی فراهم شود و همه اقشار جامعه بتوانند از اتوبوس‌ها استفاده کنند.

سنندجی با اشاره به اینکه سامانه ای بی‌نظیر در این خصوص راه‌اندازی شد که در دنیا و در کشور کم‌نظیر است تصریح کرد: در کشور و در شرایط فعلی تمام شرایط یک اتوبوس شهری که تمام اقشار جامعه بتوانند استفاده کنند وجود نداشت بنابراین به دنبال آن اتوبوس‌های دو کابینه وارد شهرها شد که روز به روز بر تعداد آنها اضافه می‌شود و این اتوبوس‌ها تمام شرایط یک اتوبوس شهری را که همه اقشار جامعه بتوانند از آن استفاده کنند دارا است.

وی با اشاره به اینکه از 7 هزار اتوبوس در شهر تهران فقط هزار دستگاه اتوبوس شرایط یک اتوبوس شهری را دارا هستند افزود: امسال اتفاق بزرگی افتاد و آن این است که از اول مهر همه مدارس استثنایی شهر تهران تحت پوشش سرویس ایاب و ذهاب قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه 28 مدرسه تحت پوشش سرویس ایاب و ذهاب قرار دارند اضافه کرد مدارسی هم که سرویس ندارند هزینه سرویس را دریافت خواهند کرد که ابلاغ و تعهدات آن  انجام شده است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران گفت: مرکز سامانه معلولین با 20 دستگاه خودرو فعالیت  خود را آغاز کرد که هم اکنون به 115 خودرو رسیده است و از تعداد 60 ون به 100 دستگاه رسیده‌ایم که در اعتبارات سال 94 به دنبال توسعه آن هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تا پایان سال تمام اتوبوس های تک و یک کابینه مجهز به اعلام ایستگاه در داخل اتوبوس‌ خواهند شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: