جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 7 فروردين 1397     
مرغ دزدها در قلعه نو دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: ۲ مرد میانسال که اقدام به سرقت مرغ از مغازه ‌ای در منطقه قلعه نو کرده بودند از سوی مأموران پلیس دستگیر شدند.
 
سروان علی اصغر مرادزاده، رئیس کلانتری قلعه نو گفت: شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده قلعه نو بودند، که ۲ سارق را در حین سرقت از یک مغازه مرغ فروشی مشاهده و به تعقیب آن‌ها می‌پردازند.
 
متهمان که با دیدن خودروی پلیس سوار بر خودروی خود شده و سعی در فرار داشتند، تعدادی از اموال مسروقه را رها کرده و تلاش می‌کنند که از دست قانون بگریزند که این اقدام با تعقیب پلیس روبرو شده و در نهایت پلیس از چند دقیقه دستگیر شدند.
 
متهمان به همراه خودرو و تجهیزاتی که به سرقت برده بودند به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفتند که در نتیجه به جرم خود مبنی بر سرقت از مغازه مذکور اعتراف و همچنین در بازرسی از خودروی آن‌ها تعدادی ادوات سرقت از جمله دیلم، شاه کلید و تعدادی اموال مسروقه از جمله ترازوی دیجیتالی و مقادیری مرغ کشف شد.
 
متهمان پس از اعتراف به جرایم خود برای تحقیقات بیشتر به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده و اموال مسروقه پس از شناسایی مالکش به وی بازپس داده شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: