جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 6 فروردين 1397     
وقوع چهار حادثه در محور چالوس

به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز:کرج - معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان البرز از وقوع چهار حادثه در محور چالوس خبر داد که سیزده مصدوم بر جا گذاشت.

داود رجبی  با اشاره به حوادث جاده‌ای که امروز در محورهای استان به وقوع پیوست، اظهار کرد: در ساعات اولیه صبح امروز دوشنبه ششم فروردین‌ماه براثر برخورد دو دستگاه خودروی سواری کیا با ال۹۰  در محور کرج چالوس محدوده تونل شماره سه، پنج نفر حادثه دیدند.
 
رجبی با اشاره به اینکه در این حادثه چهار نفر مصدوم شدند، گفت: در حادثه دیگری که ساعت ۸ صبح امروز در محور کرج - چالوس محدوده کندوان پمپ‌بنزین نساء به وقوع پیوست براثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو با عابر پیاده یک نفر مصدوم شد.
 
وی در ادامه با اشاره به حادثه جاده‌ای برخورد دو دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ و ۲۰۶ در محور کرج - چالوس محدوده تونل کندوان، گفت: این حادثه که در میان تونل شماره ۹ و ۱۰ رخ داد، چهار نفر حادثه‌دیده برجا گذاشت.
 
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان البرز در بخش دیگری به حادثه برخورد یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ با درخت اشاره کرد و گفت: این حادثه که در محور کرج - چالوس حوالی روستای «دَرده» به وقوع پیوست چهار مصدوم بر جا گذاشت.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: