جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 6 فروردين 1397     
آغاز به کار نوروزگاه مناطق 22 و 5 در دریاچه شهدای خلیج فارس

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز: همزمان با چهارمین روز از تعطیلات نوروزی، نوروزگاه منطقه 22 با اجرای ویژه برنامه های مختلف تفریحی در دریاچه شهدای خلیج فارس میزبان مهمان و گردشگران نوروزی است.

 

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: نوروزگاه مناطق 22 و 5، این نوروزگاه با همکاری و همراهی منطقه 5 برگزار می شود، کار خود را از چهارمین روز از نوروز با استقرار 13 غرفه در دریاچه شهدای خلیج فارس آغاز کرد.

 
وی ادامه داد: این غرفه ها شامل سلامت و خانواده، بازی های فکری، نقاشی کودک، چهره پردازی کودکان، عکاسخانه،صنایع دستی،سوغات فرهنگی، کتاب، محصولات فرهنگی و رادیو نوروز می باشد.
 
 
سفیری با اشاره به استقبال چشم گیر مسافران و گردشگران نوروزی از اماکن تفریحی منطقه 22 خاطرنشان کرد: توزیع بسته های فرهنگی، بروشورهای گردشگری نوروزی، فشار خون ،BMI ،مشاوره تغذیه واجرای برنامه های مختلف ورزشی از جمله برنامه هایی است که از سوی ستاد گردشگری منطقه در دریاچه شهدای خلیج فارس اجرا می شود.
 
 
گفتنی است رضایی فر معاون مدیر کل برنامه ریزی و هماهنگی شهرداری تهران نیز از نوروزگاه منطقه 22 مستقر در دریاچه شهدای خلیج فارس بازدید کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: