جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 2 فروردين 1397     
انفجار انتحاری در آمریکا

 

مظنون بمب گذاری‌های پستی که با فرستادن بمب‌های دست‌ساز در بسته‌های پستی در شهر آستین، مرکز ایالت تگزاس آمریکا شماری را کشته و برخی دیگر را نیز زخمی کرده بود، با نزدیک شدن پلیس به وی، خود را منفجر کرد.

 

العالم: پلیس بدون نام بردن از مظنون بمب گذاری‌های پستی ایالت تگزاس، او را مرد جوان سفیدپوست ۲۴ ساله معرفی کرده است.

در حالی که نیرو‌های ویژه پلیس در حال نزدیک شدن به خودروی این فرد بودند، وی خود را با منفجر کردن بمبی که در خودروی شخصی اش بود، کشت و در این حادثه یک مأمور پلیس نیز زخمی شد.

انگیزه این فرد هنوز اعلام نشده، اما نیرو‌های امنیتی احتمال می‌دهند که این بمب‌گذاری‌ها با اهداف «نژادپرستانه» صورت گرفته است.

آخرین حمله بمب گذاری با ارسال بسته‌های مواد منفجره روز سه‌شنبه (۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۶) بود که به دنبال آن یک نفر بر اثر انفجار به شدت زخمی شد.

بسته‌های پستی حاوی بمب یکشنبه شب (۲۷ اسفند ماه ۱۳۹۶) نیز در شهر آستین واقع در ایالت تگزاس، در حالی دو زخمی برجای گذاشت که اوایل ماه جاری میلادی نیز دو مرد آمریکایی آفریقایی تبار بر اثر انفجار سه بمب پستی جان خود را از دست دادند.

حوالی نهم اسفند ماه ۱۳۹۶ نیز به دنبال ارسال نامه‌ای مشکوک به پایگاه نظامی آرلینگتون در ایالت ویرجینیا آمریکا ۱۱ نفر بیمار شدند، این حمله سه نفر را راهی بیمارستان کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: