جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 27 اسفند 1396     
متروي تهران با نغمه هاي نوروزي به استقبال بهار مي رود

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز: مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه از اجراي برنامه هاي فرهنگي و هنري ويژه نوروز 97 در ايستگاه هاي منتخب مترو خبر داد.

 
محسن محمديان ضمن تبريك فرا رسيدن سال نو و آغاز بهار طبيعت گفت: معاونت فرهنگي اجتماعي شركت بهره برداري متروي تهران و حومه به مناسبت فرارسيدن نوروز و انجام سنت حسنه صله رحم در اين ايام و ديد و بازديدهاي نوروزي از روز شنبه 26 اسفندماه96 تا پايان تعطيلات نوروز 97 برنامه‌های فرهنگي ویژه‌ای را براي مسافران شهر زير زميني در نظر گرفته‌ایم.
 
 
وي تصريح كرد: گروه هاي موسيقي سبلان البرز، ‌سهند آوا و گمپوس از آذربايجان و شوچراغ و مخمل كوه از لرستان با اجراي نغمه ها و آواهاي نوروزي در ايستگاه هاي امام خميني (ره)، شادمان، تجريش، دروازه شميران و شهيد بهشتي از 26 تا 28 اسفند ماه 96 ميزبان مسافران مترو هستند.
محمديان گفت: گروه هاي ساز و دهل از استان هاي كردستان، آذربايجان، لرستان و مازندران نيز به صورت سيار در خطوط مختلف مترو آمدن بهار را به مسافران شهر زيرزميني نويد می‌دهند.
 
مدير ارتباطات و امور بین‌الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه افزود: با توجه به فرارسيدن سال نو با نصب سازه هاي حجمي كه با استفاده از نمادهاي نوروزي مانند توپ تحويل سال و چرخ طحافي تزيين شده فضاي بهاري در ايستگاه هاي متروي تهران ايجاد شده هم چنين با شعار "نوروز تهران، اميد، مشاركت، شكوفايي" و با استفاده از طرح هاي هنري و گرافيكي شامل تصاوير و اشعار نوروزي فضاي سكوها آماده سازي شده است.
 
وي گفت: در گذرگاه هاي فرهنگي مترو نيز نمايشگاه هاي عكس و پوستر سرزمين مادري، نور و نگار، ايران ما، ايران زيبا، جلوه‌های سرزمين من و زيبايي روستا، نگاه مسافران را به تماشاي تصاوير بهاري دعوت می‌کنند.
 
محمديان در ادامه از ارائه محتواي فرهنگي و نوروزي در فضاي مجازي و نمايشگرهاي قطار و سكوها خبر داد و گفت: علاقه‌مندان به شبكه هاي اجتماعي می‌توانند محتواي فرهنگي مرتبط با نوروز را از كانال فرهنگي مترو دريافت كند. 
 
مدير ارتباطات و امور بین‌الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه در پايان به اجراي دو طرح خيريه در ايستگاه هاي منتخب اشاره كرد و افزود: مسافران مترو می‌توانند به منظور تأمين البسه و اقلام مورد نياز ايتام در شب عيد و با همكاري بنياد خيريه وفاق سبز علوي در ايستگاه هاي دروازه دولت، امام خميني (ره)، ميدان انقلاب اسلامي، شادمان و تئاتر شهر و هم چنين با مشاركت سازمان خدمات اجتماعي شهرداري تهران و با هدف حمايت از نيازمندان و جمع آوري هداياي شهروندان در ايستگاه هاي تجريش، تهران(صادقيه)، شهداي هفتم تير، ميدان آزادي و نبرد هداياي خود را تحويل دهند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: