جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 اسفند 1396     
اخبار ضد و نقیض درباره "استعفای نجفی"

به گزارش گروه تهرانی نیوز:خبر استعفای شهردار تهران، صبح امروز در حالی درصدر اخبار شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها قرار گرفت که هنوز هیچ مرجع رسمی‌ای این خبر را تایید نکرده و انتشار اخبار ضد و نقیض همچنان ادامه دارد.

 
علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران  با تکذیب برگزاری جلسه فوق‌العاده شورای شهر تهران با موضوع بررسی استعفای نجفی، گفت:‌ جلسه امروز اعضای شورای شهر  جلسه هم اندیشی برای جمع بندی عملکرد و پایان سال است.
 
وی درباره استعفای نجفی نیز گفت: من به عنوان عضو شورا در حال حاضر از موضوع استعفا مطلع نیستم و نمی توانم تایید یا تکذیب کنم ولی اگر این موضوع صحت داشته باشد حتما به اطلاع شهروندان خواهیم رساند.
 
اما از سوی دیگر ، حجت نظری و رسولی دو عضو شورای شهر تهران خبر استعفای شهردار تهران را تکذیب کرده اند، اما صدا و سیما و برخی رسانه‌ها ، این استعفا را تایید کردند.
 
ابهامات در این باره درحالی ادامه دارد که مهدی حجت معاون شهرسازی شهرداری صبح امروز نشست خبری خود را لغو کرد و ضمن عذرخواهی از خبرنگاران در مورد شایعه استعفای نجفی، گفت: من نیز در کانالهای خبری موضوع را خواندم و دفتر نجفی نیز جواب نداد. واقعا خبر رسمی خاصی ندارم و مثل  بقیه شنیده ام و حوزه فعالیت من هم روابط عمومی نیست که اطلاع رسانی کنم و تا زمانی که خبررسمی منتشر نشود صحبت نمیکنم.
 
پیگیری پایگاه اطلاع رسانی تهرانی نیوز دراین باره ادامه دارد ولی تا کنون هیچ منبع رسمی‌ این خبر را تایید نکرده است و روابط عمومی شهرداری تهران نیز تا این لحظه در این باره هیچ خبر و واکنشی نشان نداده است.
 
محمد علی نجفی رسما از پنجم شهریور با رای اعضای شورای شهر تهران و با تایید وزارت کشور سکان شهرداری تهران را به دست گرفت.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: