جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 22 اسفند 1396     
برگزاری مراسم قاشق زنی و نوروزخوانی در قلب پایتخت

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای استقبال از نوروز 97 گفت: توجه به آیین های سنتی از جمله طرح قاشق زنی و نوروز خوانی با استفاده از مشارکت های مردمی در دستور کار قرار گرفته است.

 
 
مهرشاد الله ویردی با بیان اینکه در سرای محلات منطقه ویژه برنامه های عیدانه برای شهروندان در نظر گرفته شده است گفت: برگزاری کارگاههای آموزشی ایمنی درسفروخانه تکانی ایمن از جمله کارگاه های برگزار شده در ایام پایانی سال بوده که با استقبال خوبی نیز مواجه شده است.
 
 
 
الله ویردی با اشاره به برگزاری جشنواره غذا در سرای محلات منطقه گفت: این جشنواره با حضور بانوان محلی و طبخ غذاهای متنوع برگزار و در پایان جوایزی به نفرات برتر تقدیم می شود.
 
 
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 با اشاره به استقرار ایستگاه اطلاع رسانی سلامت در میادین مهم منطقه گفت: این ایستگاه ها با محور افزایش آگاهی و اطلاعات شهروندان به منظور پیشگیری از بیماری ها برپا شده است.
 
 
 
الله ویردی همچنین از برگزاری جشنواره ساخت بهترین هفت سین سبز با استفاده از مواد قابل بازیافت در قلب پایتخت با مشارکت اداره بازیافت منطقه خبر داد و گفت: در آستانه بهار و به منظور بررسی تاثیر آموزشهای تفکیک پسماند در بین خانواده ها این مسابقه در سرای محلات و مجموعه شهربانو برگزار شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: