جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 20 اسفند 1396     
ساماندهی و نظارت بر واحدهای صنفی در منطقه 10 تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز: همزمان با اجرای طرح استقبال از نوروز، علاوه بر کنترل و نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی، دست فروشان و بساط گستران نیز ساماندهی می شوند.

 
 
 امیر رشیدی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای رفاه حال شهروندان در ایام پایانی سال، آرامسازی محیط شهری و معابر، حذف اغتشاشات و آلاینده های محیطی، طرح ساماندهی اصناف و جلوگیری از فعالیت دستفروشان و بساط گستران در معابر اصلی و عمومی، در دست اجراست.
 
 
 
وی با اشاره به اعمال قانون و برخورد با سدمعبرکنندگان متخلف گفت: در  راستای رسیدگی به شکایات و اعلام نارضایتی مردمی در معابر عمومی و پیاده روها، اقداماتی شامل  صدور اخطار کتبی به واحد های صنفی متخلف و اعمال و اجرای آرای بند20، هدایت دستفروشان و بساط گستران به روزبازارهای فعال در منطقه، استقرار نیروهای شهربان و معبربان در نقاط حساس، گشت های مستمر و اجرای طرح های ضربتی با هماهنگی اداره ساماندهی منطقه و نواحی برای رفاه حال شهروندان در این ایام برنامه ریزی شده و در دست اجرا است.
 
 
 
رشیدی یادآور شد: اقدامات لازم و طرح های ضربتی در راستای مبارزه با جانوران مضر شهری با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرتهران واکیپ های اجرایی اداره ساماندهی منطقه به صورت محله ای در حال انجام است و در این خصوص با برپایی ایستگاه های آموزش شهروندی، بروشور و کتابچه بین شهروندان توزیع می شود.
 
 
 
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه خاطر نشان کرد: در راستای دستورالعمل های ابلاغی و با هماهنگی اداره ساماندهی منطقه و نواحی، اقداماتی چون: رنگ آمیزی و  شست و شوی بدنه کیوسکها، حذف زوائد و الحاقات،رفع سدمعبر مقابل و اطراف کیوسک ها و تسویه حساب کامل مالی متصدیان کیوسک های مطبوعاتی و گل فروشی تا پایان سال جاری در دست اقدام و اجرا می باشد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: