جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 12 آذر 1393     
تشکیل کارگروه ویژه سیاست گذاری حمل و نقل معلولان

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز ،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از تشکیل کارگروه ویژه سیاست گذاری حمل و نقل ویژه معلولان خبر داد.

پیمان سنندجی با تاکید بر اینکه توسعه حمل و نقل ویژه معلولین و جانبازان در دستور کار شهرداری قرار دارد، گفت:با تاکید معاون شهردار تهران شورای سیاست گذاری حمل و نقل ویژه معلولان از طریق تشکیل کارگروهی متشکل از مسئولین و انجمن های مردم نهاد در دست اجراست .

وی ادامه داد:از طریق این کارگروه با 90 موسسه مردم نهاد ارتباط خواهیم داشت و تلاش می شود برابر خواسته ها و نیازهایی که از طریق سمن ها به ما اعلام می شود در جهت بهبود خدمات رسانی به معلولان اقدام کنیم .

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با بیان اینکه اکنون با اختصاص 61 دستگاه ون و 20 دستگاه اتوبوس، سفرهای درون شهری معلولان و جانبازان شهر تهران را پوشش می دهیم، گفت: 1950 مشترک با کد اشتراک ویژه روزانه از خدمات ون پایانه معلولان استفاده می کنند .

به گفته سنندجی، 90 موسسه مردم نهاد که متقاضی سرویس دهی اتوبوس ویژه معلولان هستند نیز تحت پوشش سازمان اتوبوسرانی قرار دارند.

وی با تأکید بر اقدامات ویژه در جهت فعال سازی سیستم گویای اعلام محل هر ایستگاه در اتوبوس های شهری، گفت: این اقدام از جمله الزامات مربوط به شهروندان نابیناست و در جهت رفاه حال روشندلان عزیز جهت پیاده‏ سازی این سیستم در ناوگان اتوبوسرانی در تلاش هستیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: