جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 19 اسفند 1396     
استقرار ایستگاه های اطلاع رسانی نوروزی در 2 معبر ورودی جنوب پایتخت

 به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز: 2 ایستگاه اطلاع رسانی به مناسبت نوروز 97 در مبادی ورودی جنوب شهر تهران مستقر می شوند.

 
پیمان قربانی شهردار منطقه با اعلام این خبرگفت: این ایستگاه ها با هدف استقبال از مسافران نوروزی، راهنمایی و آشنا کردن آنها با شهر تهران و نقاط تفریحی و گردشگری در عوارضی قم و ابتدای ورودی بوستان افرا دایر خواهد شد. ضمن اینکه در کنار این ایستگاه ها نیروهای جمعیت هلال احمر، پلیس راهور و اورژانس نیز در این محدوده مستقر هستند.
 
قربانی درخصوص خدمات ایستگاه های اطلاع رسانی افزود: دراین ایستگاه ها علاوه بر توزیع بسته های گردشگری شامل نقشه شهر تهران، اماکن تفریحی و نقاط کمپ موقت مسافران، بلیت های چند منظوره برای استفاده از مترو و مراکز تفریحی ( تهران کارت)  بین مسافران توزیع می شود.  
 
شهردار منطقه با اشاره به آغاز به کار ایستگاه های اطلاع رسانی از روز دوشنبه 28 اسفند بیان کرد:  ایستگاه ها تا 11 فروردین از ساعت9 صبح تا 17 میزبان مسافران خواهند بود.
 
قربانی با اشاره به آماده سازی و تأمین امنیت این مکان ها افزود : در همین راستا 375 سکوی بتنی در بوستان افرا برای کمپ موقت مسافران نوروزی، چهار دستگاه سرویس بهداشتی، نمازخانه، زمین بازی کودکان، میز تنیس، شطرج، زمین چمن مصنوعی با مسئولین بوستان هماهنگ شده است و به لحاظ تأمین روشنایی نیز در بالای هر سکو پایه چراغ پارکی وجود دارد.
 
همچنین نیروهای انتظامی و اجرائیات منطقه 24 ساعته به صورت شیفتی در محل کمپ مسافران نوروزی مستقر خواهند شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: