جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 14 اسفند 1396     
توزیع رایگان 14 هزار نهال میوه در شمال تهران

 به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز: همزمان با افتتاحیه جشنواره درختکاری پایتخت، 14 هزار نهال میوه بطور رایگان در میان شهروندان منطقه 3 توزیع شد.

 

عدالت امیرزاده معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه از کاشت نهال در معابر و بوستان های این منطقه خبر داد و افزود: با توجه به اینکه فصل زمستان زمان مناسبی برای کاشت نهال است حدود40 هزار نهال در معابر و بوستان های این منطقه از نهم اسفند ماه میان شهروندان توزیع شد.

 
امیرزاده اظهار داشت: استقرار 10 ایستگاه توزیع رایگان نهال درخت، نشر 3 هزار نسخه بروشور و کاشت 3 هزار اصله نهال در منازل شهروندان از جمله برنامه های جشنواره درختکاری در منطقه 3 است .
 
به گفته ی معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 3، گلابی، آلبالو، گیلاس، سیب، خرمالو و آلو از زیرمجموعه نهال میوه و درختان چنار، کاج، زیتون، چنار، اقاقیا و زبان گنجشک از خانواده گونه های درختی هستند که در بوستان ها و معابر منطقه 3 کاشته می شوند.
 
وی با بیان اینکه شهروندان می توانند ضمن تماس با سامانه 137 برای کاشت نهال  در حیاط منازل خود اقدام کنند اظهار داشت :  پس از تماس شهروندان با این سامانه کارشناسان فضای سبز به همراه تجهیزات لازم و درخت های مثمر و غیر مثمر به در منازل شهروندان مراجعه و با تجهیزات مورد نیاز اقدام به کاشت نهال می کنند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: