جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 14 اسفند 1396     
برگزاری کارگاه آموزشی مقابله با جانوران موذی در منطقه 15

 به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز: سال جاری 27 هزار شهروند منطقه 15 بمنظور مقابله با جانوران موذی آموزش دیدند.

 
علی اکبر کریمی پور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به اهمیت نقش مشارکت شهروندان در شناسایی منافذ موش گفت: در این راستا دوره های آموزشی در مساجد، مدارس و سراهای محلات برای شهروندان برگزار و به شرکت کنندگان دوره های آموزشی بروشور های آموزشی و تله های چسبی داده شد.
 
وی خاطرنشان کرد: شناسایی و طعمه گذاری منفذهای  فعال و غیر فعال موش با مشارکت شهروندان  و از طریق ثبت پیام در سامانه 137 و اکیپهای مبارزه با جانوران موذی  اداره ساماندهی انجام گرفت.
 
به گفته وی پس از این اقدام بمنظور ارتقای سلامت شهروندان، محیط زیست و پاکسازی محیط های شهری از جوندگان مضر 109هزار و 303 گرم مواد سمی در اماکن مخروبه، متروکه، دولتی، آموزشی، بهداشتی، درمانی، نظامی، عمومی، معابر، کانالها و فضای سبز طعمه گذاشته و 2284 لاشه موش جمع آوری شد.
 
کریمی پور در پایان به اقدامات اداره ساماندهی در جمع آوری و زنده گیری سگ‌های  ولگرد در خیابان‌های منطقه  اشاره کرد و افزود: در این مدت 938  قلاده سگ توسط نیروهای خدمات شهری زنده گیری شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: