جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 13 اسفند 1396     
پورسید آقایی:
مردم موافق گرانی بلیت مترو هستند

 به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: بیش از ۶۰ درصد مردم با افزایش قیمت بلیت مترو موافق هستند.

 
 محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پنجاهمین جلسه شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه) برگزار شد، با اشاره به پیشنهاد افزایش قیمت بلیت مترو اظهار کرد: ارزان کردن خدمات به نفع مردم 
نیست و دود آن به چشم مردم می‌رود.
 
پورسید آقایی گفت: حمایت از مردم، خدمات رسانی بهتر و کاهش ازدحام افراد در مترو اولویت ما است، همچنین طبق نظرسنجی‌های انجام شده بیش از ۶۰ درصد افراد اظهار داشتند که با افزایش قیمت بلیت مترو موافق هستند.
 
وی با بیان اینکه قیمت تمام شده بلیت مترو در سال آینده کاهش یافته است، گفت: امسال قیمت تمام شده بلیت ۲۳۴۰ تومان بود و این رقم به ۲۲۷۰ تومان برای سال آینده کاهش یافته است.
 
پورسیدآقایی با اشاره به اینکه پرداخت یک سوم از قیمت بلیت بر عهده مردم است، گفت: شهرداری و دولت نیز هرکدام ملزم به پرداخت یک سوم از هزینه بلیت تمام شده هستند که متاسفانه دولت هیچ گاه سهم خود را پرداخت نکرده است.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: شاید قیمت بلیت تک سفره داخل شهری هزار تومان پیشنهاد شده است، اما با تخفیفاتی که برای استفاده از کارت بلیت‌های الکترونیک در نظر گرفته ایم، این قیمت برای شهروندان ۷۰۰ تومان خواهد بود.
 
وی تاکید کرد: به این ترتیب هزینه‌ای که مردم می‌پردازند حتی یک سوم قیمت تمام شده بلیت نیست.
 
پورسید آقایی با اشاره به افزایش قیمت بلیت حومه به تهران از ۸۰۰ تومان به ۱۵۰۰ تومان، گفت: پیشنهاد کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر در این زمینه ۲۰۰۰ تومان است و باید توجه داشته باشیم این مبلغ برای دو بار خدمات رسانی به شهروندان است.
 
وی افزود: شهروندانی که از کرج تا صادقیه می‌آیند و پس از آن با مترو داخل شهری سفر می‌کنند در واقع ۲ بار خدمات می‌گیرند.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: به هنگام بازگشت از تهران به کرج قیمت بلیت داخل شهری لحاظ می‌شود و این افزایش قیمت تنها در مسیر کرج به تهران لحاظ می‌شود.
 
وی درباره افزایش ۴ هزارتومانی قیمت بلیت مترو به سمت فرودگاه امام خمینی (ره) که پیشنهاد کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران است، گفت: برای تجهیز این خط به اعتبارات لازم نیازمندیم و لازم به ذکر است، قیمت پیشنهاد شده توسط شهرداری برای بلیت تک سفره به فرودگاه امام خمینی (ره) همان ۶ هزارتومان است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: