جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 6 اسفند 1396     
در جریان نظارت ستادی از منطقه 20 مطرح شد:
اجرای پروژه های فرامنطقه ای جنوب تهران با اعتبار 677 میلیاردی

به گزارش اخبار مناطق22 گانه تهرانی نیوز: معاون هماهنگی و امورمناطق شهرداری تهران در جریان بازدید از پروژه های احداثی منطقه 20 با تاکید بر بهره برداری از مجموعه فرهنگی برج طغرل گفت: این منطقه از نظر قدمت تاریخی، موقعیت مذهبی و گردشگری مورد توجه است که پتانسیل مطلوبی برای جلب مشارکت شهروندی محسوب می شود.
 
حسن رباطی با بیان این مطلب افزود: پروژه مجموعه فرهنگی برج طغرل از پروژه های تاثیرگذار و فرامنطقه ای است که با توجه به پیشرفت کاری، قابلیت بهره برداری از فازهای آماده آن وجود دارد تا مردم هر چه سریع تر از خدمات فرهنگی و خدماتی این طرح بهره مند شوند.
 
رباطی ضمن بررسی موانع اجرایی پروژه ترافیکی دسترسی بزرگراه آزادگان به بلوار شهید دستواره گفت: پروژه های شاخصی که از مهمترین مطالبات شهروندان است در اولویت مدیریت شهری تهران قرار دارد تا سطح رضایتمندی آنها افزایش یابد.
 
وی منطقه 20 را یکی از سه منطقه ویژه شهر تهران برشمرد و افزود: این منطقه از لحاظ قدمت تاریخی، موقعیت مذهبی و یکی از ورودی های شهر تهران جایگاه ویژه ای دارد و نیازمند کارهای ویژه در حوزه های گردشگری، تفریحی و آموزشی است.
 
مراسم پیاده روی اربعین نمونه بارز تقویت مشارکت مردمی در منطقه 20 بود
 
رباطی به شعار مدیریت شهری تهران مبنی بر امید، شکوفایی و مشارکت مردم اشاره کرد و گفت: مراسم مردمی پیاده روی اربعین نمونه بارزی از تقویت مشارکت مردمی بود که در منطقه 20 نیز با بسترسازی مناسب، جلب مشارکت شهروندی در قالب استفاده از توانمندی هیئات و نهادهای مردمی به خوبی محقق شد.
 
معاون شهردار تهران ضمن قدردانی از رشد و پیشرفت قابل ملاحظه عملکرد منطقه 20 افزود: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و تعطیلات نوروزی، همزمان با مراسم های ملی ومذهبی در محل های ورودی شهر، محل های تفرجگاهی و اماکن مذهبی بیش از پیش بایستی آمادگی خدمت رسانی به شهروندان را داشت.
 
ارائه راهکارهای مبتنی بر خرد جمعی مهمترین پیامد نظارت ستادی
 
سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 نیز در جلسات نظارت ستادی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: نظارت های سازمان یافته ستادی موجب می شود اقدامات و تنگناهای فعالیت های اجرایی از نزدیک مورد بررسی قرار بگیرد و راهکارهای عملیاتی بر اساس گفتگو و بهره مندی از خرد جمعی ارائه شود.
 
صفوی روش و تحلیل دقیق فعالیت ها منطبق بر سیاست های ستادی را مهم برشمرد و افزود: با حل و فصل مسائل پیش روی اجرای پروژها، روند عملیاتی طرح های شهری تسریع و تسهیل می شود که ارائه خدمات اثرگذار به شهروندان از مهمترین پیامد های آن است.
 
منطقه 20 نیازمند فعالیت های شبانه روزی در مراسم های مناسبتی است
 
وی با اشاره به اینکه خدمت به هم جواران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) توفیق ارزشمندی است که نصیب همکاران شهرداری منطقه 20 شده است، گفت: خدمت رسانی به حضور میلیونی مردم در اربعین حسینی، امر نگهداشت در بارش کم سابقه اخیر، فعالیت های مناسب با دهه مبارک فجر و بستر سازی برای مراسم راهپیمایی22 بهمن شهرری از جمله فعالیت های ویژه در منطقه 20 بوده است که علاوه بر فعالیت های جاری مدیریت شهری انجام شده است.
 
صفوی با بیان اینکه موقعیت ویژه منطقه 20، کار و فعالیت شبانه روزی در همه اوقات به خصوص در مناسبت های و مراسم های ملی و مذهبی را می طلبد، افزود: این منطقه نیازمند توجه و نگاه ویژه است تا بتواند بهترین خدمات را به شهروندان، زائران و گردشگران ارائه کند.
 
اجرای پروژه های فرامنطقه ای جنوب تهران با اعتبار 677 میلیاردی
 
وی به اعتبار 920 میلیارد تومانی این منطقه جنوبی در سال 96 اشاره کرد و گفت: 243 میلیارد تومان بودجه ابلاغی منطقه بوده است و 677 میلیارد تومان نیز بابت ساخت پروژه های فرامنطقه ای از حوزه ستادی به این منطقه اختصاص یافته است.
 
صفوی بودجه اختصاصی حوزه ستادی را 2.8 برابر بودجه مصوب و ابلاغی منطقه 20 برشمرد و افزود: پیشرفت و شکوفایی منطقه جنوبی تهران که طبق فرموده مقام معظم رهبری، قبله تهران محسوب می شود، مرهون حمایت های ویژه مدیریت شهری تهران است.
 
احسان کاظم نیا قائم مقام معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران نیز حضور خیل عظیم شهروندان، زائران و گردشگران را پتانسیل خوبی برای منطقه برشمرد و بر اجرای طرح های ویژه در زمینه اطلاع رسانی و امور فرهنگی پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تاکید کرد.
 
جلسه نظارت ستادی منطقه 20 با ارائه گزارش های موضوعی از سوی مصطفی موسوی مدیر کل هماهنگی و نظارت و پیگیری امورمناطق و حسن حاج بزرگی مشاور معاونت هماهنگی و امورمناطق شهرداری تهران ادامه یافت.
 
براساس این گزارش معاون هماهنگی امورمناطق شهرداری تهران در جریان این نظارت ستادی از پروژه های دسترسی آزادگان به بلوار شهید دستواره، بوستان تخصصی خانواده، پایانه پارک سوار مترو جوانمرد قصاب و مجموعه فرهنگی برج طغرل بازدید میدانی داشتند و برای تسریع در اجرای این پروژه ها، موارد لازم مورد بررسی قرار گرفت.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: