جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 25 بهمن 1396     
معاون شهردار تهران خبرداد:
کنفرانس ترافیک تهران با شعار «قانون مداری؛رعایت قوانین و مقررات » برگزار می شود

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز:معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در آستانه برگزاری «هفدمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک» ارائه آخرین نتایج تحقیقات و پژوهش های انجام شده محققین و متخصصین حمل و نقل وبهره گیری از نتایج و دستاوردهای علمی کنفرانس در حوزه های اجرایی را دو هدف برگزاری کنفرانس عنوان کرد.

 

 محسن پورسیدآقایی" با اعلام این که رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور و ارتقای نظم و انضباط ترافیکی در کنار حفظ مبانی حمل و نقل انسان محور، لازمه اثربخشی توسعه سیستم های حمل و نقل پایدار و ایمن شهری است، تأکید کرد: «هفدمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک» با شعار «قانونمداری؛ رعایت قوانین و مقررات» برگزار می شود.

 

وی افزود: "هفدمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک " با این اعتقاد که امروز مهم ترین چالش پایتخت، ترافیک و آلودگی هوای ناشی از آن است ، برگزار می شود گفت: برای فائق آمدن بر این چالش، باید با استفاده از نظرات و  پیشنهادات صاحب نظران داخلی و خارجی چاره اندیشی شود.

 

معاون شهردار تهران تاکید کرد: به منظور افزایش دست آوردهای علمی و اجرایی، کنفرانس پیش رو، فرصت مغتنمی برای طرح ایده های نو و خَلق اندیشه های ناب پژوهشگران، متخصصان و دست اندرکاران این حوزه است.

 

وی با اعلام این که «هفدمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک» با هدف بهره گیری از نتایج و دستاوردهای علمی کنفرانس در حوزه های اجرایی، برگزار می شود تصریح کرد: بهره گیری از توانمندی های متخصصان و اندیشمندان داخلی و بین المللی صنعت حمل ونقل به منظور تبادل نظر و تعامل فعالان این عرصه با بخش های دانشگاهی و پژوهشی از عمده اهداف این کنفرانس دو روزه است.

 

پورسیدآقایی از برگزاری 34 کارگاه تخصصی و میزگرد در کنفرانس ترافیک تهران خبر داد و گفت: مدیریت هوشمند حمل ونقل بار شهری، آسیب شناسی اجرای طرح ترافیک و طرح محدوده زوج و فرد، راهکارهای کاهش تخلفات موتورسیکلت در معابر شهری، تاکسی های اینترنتی، چالش ها و فرصت ها…ازجمله کارگاه های تخصصی این کنفرانس خواهد بود.

 

 

 

معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه "هفدمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل ونقل و ترافیک" با حضور بیش از 15 نفر از اساتید برجسته بین المللی و حمایت 29 دانشگاه و نهاد داخلی و خارجی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این کنفرانس با مرور دست آوردهای نوین حوزه حمل و نقل و ترافیک، گام های مؤثری در جهت رفع دغدغه های مدیریت شهری در این حوزه برداشته و نتایج شایسته مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

 

 

پورسیدآقایی از حمل و نقل همگانی، سیستم های هوشمند حمل و نقل، برنامه ریزی حمل و نقل و شهرسازی، ایمنی ترافیک و ریسک، حمل ونقل و توسعه پایدار، مهندسی ترافیک، اقتصاد حمل ونقل ، مدیریت سیستم های حمل و نقل و ترافیک، آموزش ترافیک، قوانین و مقررات یکپارچه ترافیک ، حمل ونقل غیر موتوری و طراحی هندسی معابر به عنوان محورهای این کنفرانس نام برد.

 

گفتنی است «هفدمین  کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک» طی روزهای 29 و 30 بهمن ماه جاری از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار می شود.

 

 

  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: