جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 بهمن 1396     
مشکل شدید کم آبی در شهرستان خاش

 

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز: فرماندار خاش در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور استاندار انجام شد گفت: مردم خاش با مشکلات شدید بی آبی و کم آبی مواجه هستند.

 چاکرزهی ادامه داد: در بحث راه و بازارچه مرزی و تسریع در اجرای پروژه گازرسانی این شهرستان نیازمند نگاه ویژه دولت است.

وی بیان کرد: در بحث خشکسالی ها خسارتهای فراوانی به مردم و منطقه وارد شده که امیدواریم با تداوم رحمت های الهی از مشکلات حاشیه نشینی کاسته بشود و توسعه و آبادانی در روستاها شکل بگیرد.

فرماندار گفت: مردم منطقه شایسته بهترین خدمات هستند و از هر لحاظ شایسته تکریم می باشند لذا بر خود وظیفه می دانیم برای آنها خدمت کنیم.

چاکرزهی با برشمردن ظرفیت های مختلف شهرستان خاش در مباحث مرزی، گردشگری، کشاورزی، صنایع و معادن و نیروی انسانی کارآمد و غیره بیان کرد: مردم مرزدار و مهمان نواز و دارای ویژگی شاخص مبارزه با بیگانگان در تاریخ انقلاب اسلامی به خوبی نشان داده اند که به کشور و ارزشهای اسلامی و انقلابی وفادار هستند.

فرماندار خاش با برشمردن خدمات دولت در حوزه های مختلف افزود: در مباحث آموزشی خدمات آب و برق و راه و توسعه زیرساختهای شهری و روستایی اقدامات ارزشمندی صورت گرفته که از جمله اجرای پروژه های گازرسانی، راه آهن و بالابردن شاخصهای تحصیلی و نیز استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان شروع شده و کارها و اجرای برنامه های دولت در این مباحث با قوت ادامه دارد.
انتهای پیام




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: