جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 بهمن 1396     
جابجایی رایگان راهپیمایان 22 بهمن با 260 تاکسی سواری و ون

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز: سازمان تاکسیرانی شهر تهران به منظور بر پایی هرچه با شکوه‌تر مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی، 5000 پرچم جمهوری اسلامی ایران را بر روی تاکسی های شهر نصب کرد.

 

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان ضمن اعلام مسیرهایی که این سازمان برای حمل و نقل راهپیمایان از میادین اصلی به مسیرهای راهپیمایی مقرر کرده است، گفت: 60 دستگاه ون تاکسی برای سرویس رسانی رایگان به راهپیمایان به مسیرهای راهپیمایی در نظر گرفته شده است.

 

همچنین ستاد گمشدگان در محل ساختمان ستادی سازمان تاکسیرانی ایجاد می شود که گمشدگان را به مقاصدشان راهنمایی خواهد کرد.

 

 

وی  افزود: تعداد 200 دستگاه تاکسی ویژه نیز در ورودی پایانه مسافربری غرب و ترمینال جنوب از ساعت 4 صبح آماده  جابجایی مسافران شهرهای اقماری به محل برگزاری مراسم می باشد.

 

 

قنادان گفت: این سازمان همچنین در دهه فجر برنامه های فرهنگی متنوعی برای تاکسیرانان و خانواده محترم ایشان در نظر گرفته و  مقرر گردیده که تعدادی از این عزیزان در 3 سانس به تماشای فیلم های اکران شده در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر نشسته و بصورت رایگان از موزه عبرت، باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس و مجموعه فرهنگی جماران بازدید کنند.

 

 

بازدید از خانواده شهدای تاکسیران،برپایی ایستگاه صلواتی و اقامه نماز جماعت همزمان با اذان ظهر 22 بهمن 96، همچنین نصب اقلام تبلیغی همانند پوستر و پرچم بر روی 5000 تاکسی و فضاسازی و آذین بندی برخی پایانه های تاکسیرانی شهر تهران از دیگر برنامه های این سازمان به این مناسبت است.

 

 

همچنین محورهای سرویس دهی عبارتند از:

 

محور 1: حدفاصل ميدان وليعصر(عج) تا چهارراه وليعصر(عج)

 

محور2: حدفاصل پل شهيد ستاري تا جاده مخصوص به سمت آزادي

 

محور3: حدفاصل ميدان حر تا ميدان انقلاب

 

محور4: حدفاصل ميدان امام خميني تا ضلع جنوب ميدان فردوسي

 

 

محور5: حدفاصل ميدان هفت تير تا خيابان انقلاب




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: