جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 16 بهمن 1396     
مینی بوس ایدز فردا به تجریش می رسد

به گزارش گروه مناطق 22گانه تهرانی نیوز:مینی بوس ایدز با هدف اطلاع رسانی ، پیشگیری، تشخیص زود هنگام، درمان و حمایت از مبتلایان به این بیماری، فردا – 17 بهمن ماه - در میدان تجریش مستقر می شود.

 

سودابه سوداگر مدیر اداره سلامت شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت:در این طرح که با همکاری اداره کل سلامت شهرداری تهران و انجمن احياء ارزش ها از 16 آذر ماه همزمان با هفته جهانی ایدز در مناطق 22 گانه تهران آغاز شده ،ميني بوس ایدز در سطح بوستان ها و اماكن پر تردد مناطق مستقر شده است و فردا به میدان تجریش می رسد.

 

وی گفت: این ميني بوس مجهز به وسايل آزمايشگاهي ايدز است که به منظور ارائه خدمات مشاوره اي و تست اچ آي وي از ساعت 11 الی 15 در پایانه اتوبوسرانی میدان تجریش مستقر و خدمات لازم را به مراجعین ارایه می دهد.

 

سوداگر اجرای برنامه های هفته سرطان را از دیگر اقدامات اجرایی در این هفته دانست و خاطر نشان کرد: به مناسبت هفته جهانی سرطان  که از  8 الی 15 بهمن ماه ادامه داشت اداره سلامت شهرداری منطقه یک ایستگاه سلامت و همایش خود مراقبتی و سرطان را برگزار کرد .

 

رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه یک افزود: در این همایش که با موضوع " خود مراقبتی و سرطان " برگزار شد، 150 نفر از شهروندان با خدمات مرکز خیریه رضوی سرطان پوست و راهکارهای پیشگیری و درمان آن آشنا شدند و در خصوص امواج الکترو مغناطیس و اثرات آن بر سلامت و زندگی شهروندان و راهکارهای ایمن سازی در برابر امواج ارائه شد که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت .

 

وی برپایی ایستگاه سلامت در  مترو تجریش را از دیگر برنامه ها دانست که  خدمات سلامت محور رایگان همچون غربالگری قند خون و فشار خون ، اطلاع رسانی و توزیع بروشور و کتاب خود مراقبتی توسط بهبود یافتگان بیماری سرطان را به بیش از 100 مراجعه کننده ارائه داد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: